Ja var med i 4wd en ggn,körde fast rejält,då sa en reporter att ja skulle me i tidningen,de va han noga med,så detta verka ju skumt att du inget vet..förvisso blir många glada o läsa om bygget,
Den ende jag haft kontakt med är fotografen, han sa att någon från tidningen skulle ringa och intervjua mig om bilen. Nåja gott om tid kvar tills den 28/4
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Jag har nog inte kommenterat huset tidigare, men jag älskar din kåk, en kommer bli riktigt awesome Älskar layouten, jag har själv skissat på något nästan identiskt. Keep it up!
Stort tack, alltid kul att få lite bekräftelse
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Den ende jag haft kontakt med är fotografen, han sa att någon från tidningen skulle ringa och intervjua mig om bilen. Nåja gott om tid kvar tills den 28/4
Kan bli en intressant artikel det där... NollKoll Publikation AB gör en ny kanontidning. Det var bättre på Kjelles tid
Lyckades få upp en dörr i garaget igår trots ymnigt snöfall.
Kanske inte den bästa bilden, som ni ser har byggnaden fått fläcksjuka, eller kan vara så att murarna förbereder för utvändig puts
Förhoppningsvis ska detta minska inbrottsrisken. Infart får jämnas till och stengärden ska fixas så de ansluter till yttersida på pelare.
Och efter alla råd på denna sida så hyrdes denna maskin in, alldeles splitterny.
Går sakta framåt. Bor i husvagn på tomten Några bilder
Huset är förberett för sista lagret puts
Innergård mot söder
Elektriker håller på för fullt, sladd som hänger ner i förgrund är till fläkt över spishäll
Kök, egen design. Tillverkat av Ryssby kök, gjort i massiv amerikansk valnöt
Till detta så krävs det givetvis ett kylskåp i amerikanskt stuk. Nackdelen med detta var att det var 80 mm djupare än köket, vilket innebar att jag fick hugga ut detta i den bakomvarande väggen för att få plats med det.
Nu kaklar vi