kul att det gick bra på sfro 2 att den den gick som Porsche är bra mindre roligt med olje grus
Man kan ju säga att det var en jävla tur att jag inte lagt en 50.000 kr lack på den, då hade man gråtit blod, nu är det ju bara lite "dippa" som fått stryk.
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Lyfter på hatten och gratulerar till ett väl genomfört bygge. Håller tummarna för att regbesiktningen går som en dans nu.
Man får tacka och buga, har för mig att du varit med på hela resan och stöttat.
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Underbart härligt att det gick bra, synd på oljegruset men vafan, den kommer nog vara mer blästrad innan sommarn e över.
Ja dippen kommer hänga i långa trasor runt bilen
below_ skrev:
Gratulerar !
OpelP1 skrev:
Härligt!
Den blev jättebra tycker jag, en stoooor tumme upp får du av mig.
Tackar, tackar. kul att höra.
Va kul, ser ut att bli en rolig sommar för "någon"
Du menar det är kul att NÅGON fått bilen färdig....
Ja ett stort grattis och mycket snabbt jobbat. Helt otroligt. Besiktigat med inredning på 1 år och 1 månad! Synd man inte har samma driv. Det är väl åldern.... Vill snart se körandes 33:a i dragracinggaraget!
Senast redigerat av scaryeyes (22 maj 2014)
Varför betala mer när man kan få hälften till samma pris???
I have 50 prototypes of various whatevers around the house
Tackar, tackar, och körfärdig är nog rätta ordet Bozze. Ni blir inte av med mig så lätt Det kommer bli många uppdateringar till.
kanske volvo lastvagnar ? kolla med närmsta verkstad.
Vi har en lastbilsvekstad på orten, kan ju vara värt att kolla, tack. Vad använder man dessa till på en Volvi lastbil?