Jag tänkte lägga upp vad som händer med min bil och vad som har hänt med den under min ägo, bilen som det handlar om är en V70N T5 -02. Jag ska frächa upp den till sommaren så att den blir mer personlig. Den var helt orginal när jag köpte bilen men så ska de inte förbli
Det som kommer ske närmst är: Renovering och ny lack på R fälgarna Lacka alla tråkiga svarta lister
Sen kommer det komma ny front och lite annat smått och gott
Igår blev jag med subwoofer Eftersom man både har barn och hund så satsar jag på att inte ta upp hela utrymmet med ljud. Får se om de kanske blir ändring sen men just nu är jag sjukt nöjd
Ser bra ut Lite mer puts och så i motorutrymmet så blir det nog kalas!
har du några "större" planer?
Japp det ska bli mer puts under huven och mer färg de här året blir det inga "större" planer förutom att göra den fräsch, ny front, lacka ner den och renovera fälgarna, men nästa år har jag "större" planer för min pärla
Nu har jag börjat slipa mina fälgar. Är nästan klar med två stycken (tålamodet tog slut) :p Jag har inte bestämt mig än hur fälgarna ska se ut men har några olika alternativ iaf Antingen gråa(mörkare grå) med ett rosa R och en rosa kant runt eller så bara mörkare grå med bara ett rosa R. Eller så vita med ett rosa R. Jag tror nog de lutar mer åt ett par mörka fälgar till min färg på bilen eller vad tror ni?
Idag har jag varit i garaget och grovslipat alla fälgar Imorgon ska jag dit igen för att finslipa dom och maskera sen är dom färdiga för lack Hoppas på att dom blir klara i helgen
Fin fint detta du Men va små vinterfälgarna såg ut att vara.
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
Idag har jag hunnit med de jag skulle har tvättat bilen (ute) aa de var ganska kallt :p har slipat klart mina fälgar inför lack, nu är de bara maskering kvar. jag monterade ner fronten inför imorgon då jag ska åka och hämta hem min nya front
var in på mekonomen idag för att beställa hem färg till fälgarna men just den jag vela ha hade utgått!? får se vart jag köper färg istället :p
Idag var vi till södertälje för att hämta hem fronten så min bil blev utan front! nu får den stå så där ett tag tills fronten är klar! Fronten ska slipas, lackas och så ska några delar som fattas på den köpas och monteras
Så skönt att kunna skruva ute på dagarna utan att frysa ihjäl när det är upptaget i garaget :p Ett nytt batteri ska införskaffas oxå, mitt börjar sjunga på sista versen!
Idag var jag i garaget och gjorde terapi arbete, jag maskerade klart tre fälgar så nu är det bara en kvar sen är fälgarna klara inför lack Synd att de mesta ska ta så lång tid. Jag har ju min underbara dotter som ska matas/byta blöja och läggas på em/kvällar och garaget ligger ju inte här! Men huvudsaken är att det går framåt iaf Nästa blir att slipa ner fronten :p
Imorgon blir de att inhandla färg till fälgarna, om det finns inne i butik vill säga :p