lite vad som pågår nu! har ju fått den skapligt driftstukad med kjolar fram och på sidan bak är helt org så tänkte att jag skulle göra nått åt det nu
Skyline R33
E34 och R33 går nästan bolton på varandra imåtten o så kommer nog bli riktigt skönt stuk med inte för mkt intryck utav R33 eftersom att jag bara tar bottendelen!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Kommer nog bli bra MEN tar gärna tips på hur man plastar ihop skiten ! vad ska man använda sig utavför lim eller Plastsvets ? eller ska man lägga polyester och glasfiber på insidan ? nån som byggt några spoilers som har koll ?
vad jag har sett när man läst igenom forum så har jag uppfattat det som att dom kör glasfiber och polyester dock har jag aldrig gjort något sådant så någon som kan sånt där kan nog ge dig ett djupare svar än så
Jag hade skruvat i det som går att skruva i först. Går säkert dra några skruv så det sitter ihop.
Efter det så hade jag lagt 2 lager plast och medans plasten fortfarande är våt lagt en "balk" vertikalt. Typ en träbit hela vägen ifrån toppen och ner. Och sedan på med 2 lager plast till. hade nog iaf haft 4 balkar men 6 är nog optimalt.
Så hade jag löst det men jag har aldrig byggt någon spoiler tidigare, endast plastat båtar.
Ser bra ut, kul ide! Är över och underdelen tillverkade i liknande plast? Har nämligen för mig att originaldelar är tillverkade av en ganska "fet" plast, som polyester mm. har svårt att bita i...Men annars är det ju bara att testa sig fram Skulle dock rekommendera att plastsvetsa ihop det där om det skall hålla riktigt bra
Här är alla lite kort på vad som har hänt senaste veckan! har varit och hämtat en E34 till polaren , som var i bra skick maskinellt men väldigt tråkig lack samt lite böcklor o sånt!
låter bilderna tala för sig själva
Reslutatet
Måste säga att man kommit en bit sen man lackade sin första bil ialf