3630
Sök

Angående: Västerås Träff #1 2013

205 Inlägg
14 april 2013
Tyckte trotts vädret träffen var riktigt bra, och om folk hade varit där för att titta på bilar och inte ställa sig vid "burnout platsen" så hade dom inte sett massa risiga 740is och vad det nu påstås.
Träffen var bra, mycket roligt och social folk, härliga miner trots regn!

Efterlyser bilder på min oranga skyline om någon fick något sådant

Trying is the first step towards failure

360 Inlägg
14 april 2013
Var ju grymt mycket folk med tanke på vädret?? Sen nästa träff kommer det komma ut mycket fler finare bilar också!

The Ultimate Climax Route
419 Inlägg
14 april 2013
Audi_powah skrev:
Parkeringsträffar i allmänhet är bara skit, därför har man slutat att åka på liknande...70% skrot bilar, massa fylla, glas överallt... Bättre att stanna hemma och vänta på de riktiga mässorna och trackdays dagarna istället tongue

Kommer ni till Björkvik....

360 Inlägg
14 april 2013
Selleen skrev:
Var ju grymt mycket folk med tanke på vädret?? Sen nästa träff kommer det komma ut mycket fler finare bilar också!

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/535794_546886688668228_1368108609_n.jpg
En bild på folkmängden ungefär, samt bilar så långt ögat når wink
Senast redigerat av Selleen (14 april 2013)

Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
335 Inlägg
14 april 2013
jag fattade inte varför vissa parkerade där burnout rutan varit innan.. jag hade ALDRIG velat stå så nära det området om jag hade haft en fin bil som vissa hade ändå som stog där..risken finns även att någon sten kommer flygandes eller så rätta mig om jag har fel.

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!

westaroze.se
272 Inlägg
14 april 2013
Trådstartare
Ställer ma sig nära Ikea ja då ser man allt slusk. Fokuserar man nära mcdonalds ja då är det bra och lite fylla

983 Inlägg
14 april 2013
I mina ögon vart det en bra träff! Fick prata med många roliga och snälla personer om både det ena och det andra.

Tycker det är lite dåligt utav folk att klaga såpass mycket som ni faktiskt gör ang detta.
Visst det finns sluskar men ni har inte upplevt en slusk träff förrns ni varit på en träff i örebro!

Inget illa menat men här i trakterna är det som en sport att förstöra bilarna så mycket dom kan på träffarna.
Var glada över att det fortfarande finns personer som engagerar sig och lägger ner tid på dessa träffar! utan dom hade inte bilkulturen varit såpass stor som den trotts allt är i vårat avlånga land!
Så Respekt åt dom som håller i de svenska träffarna!

124 Inlägg
14 april 2013
Kul att uppslutningen var bra trots vädrets makter. Nästan så att hällaparkeringen börjar kännas trång och den är ju bra stor. Såg även att många plåtade Evopärlan, och fick tummen upp av ett par läckra tjejer big_smile  Väntar med spänning på nästa träff. Väl mött
Senast redigerat av Timmu (14 april 2013)

good riddance... fuck you!
36 Inlägg
14 april 2013
Jävla gnäll det alltid ska bli.. va nöjd med det som bjuds kanske?

Well well, mycket fler bilar änn förväntat och hyffsat bra ös i börnrutan smile

796 Inlägg
14 april 2013
Jag samt mina vänner tycker träffen var riktigt lyckad för att vara såpass tidigt på året! garanterat ett återbesök dit i framtiden! big_smile

Har de kommit upp nån tråd med bilder ännu?

Hemma bra, garaget BÄST!

119 Inlägg
14 april 2013
ja det var en trevlig träff med mycket folk och hyfsat väder trots kylan. Schyssta bilar fanns det gott om tyvärr så hade "skrotbilarna" övertaget. Det är tråkigt att det ska bli så, det är allmänt men lite känsla kan man väl endå ha? Även en j*vla massa flaskor,burkar, glassplitter och annat på marken..

NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
14 april 2013
Förstår inte varför alla ska klaga på "skrotbilarna" om ni så gärna vill bli av dom fixa då en riktigt arrangerad träff. Just saying.

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658

244 Inlägg
14 april 2013
tycker det var en jävligt lyckad träff trots kallt väder, regn och tidigt på året! vad jag tyckte det såg ut som så var hela parkeringen full med bilar, var ju inte lite folk kring sladdområdet heller. Tummen upp för mig (Y) smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.

124 Inlägg
14 april 2013
Var bara där en kort stund men verkade vara väldigt mycket folk för att vara så pass tidigt på året? Såg en hel del ögongodis på den rundan jag gick i alla fall smile

204 Inlägg
14 april 2013
Figgaro skrev:
I mina ögon vart det en bra träff! Fick prata med många roliga och snälla personer om både det ena och det andra.

Tycker det är lite dåligt utav folk att klaga såpass mycket som ni faktiskt gör ang detta.
Visst det finns sluskar men ni har inte upplevt en slusk träff förrns ni varit på en träff i örebro!

Inget illa menat men här i trakterna är det som en sport att förstöra bilarna så mycket dom kan på träffarna.
Var glada över att det fortfarande finns personer som engagerar sig och lägger ner tid på dessa träffar! utan dom hade inte bilkulturen varit såpass stor som den trotts allt är i vårat avlånga land!
Så Respekt åt dom som håller i de svenska träffarna!

Då har du aldrig varit på en cruising uppe i härliga Värmeland smile

227 Inlägg
14 april 2013
har vart på hälla träffarna några gånger tidigare och brukar va grymt ös!!!

och kan inte påstå att de va så jävla mycke sämre denna träff! trotts kallt o vått väder! smile

tumme upp från mig! smile

146 Inlägg
14 april 2013
Hittade ingen tråd med bilder så kollar här om det är nån som fick nå trevliga bilder på min skyline r34. Stod vid finbils parkeringen.

Tyckte att träffen var helt okey då snackar jag om den sidan mot macdonalds resten av parkeringen var ju som att komma till nått slags slusk party.

German Engineering
9 083 Inlägg
14 april 2013
Senast redigerat av CarpeDiem (14 april 2013)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

119 Inlägg
14 april 2013
Mm märks att man stod för långt bort ifrån finparkeringen..

Efter Regn Kommer Alltid Solsken!
9 Inlägg
14 april 2013
Tycker oxå det är synd på alla som klagar, tror inte många lyckas ordna så pass många besökare med det vädret som var igår, samt kylan, sedan är det många som inte fått på sina bilar för säsongen ännu kring västerås, och på fin bils parkeringen där jag själv stod fanns då inga 740´s eller liknande, när det blev senare emot kvällen försvann folk då gled skräpet in, det är skillnad... När det inte vaktades längre... Och smaken är alltid som baken : delad, vad den ena tycker är en fin bil tycker inte nästa, men det stod inte något direkt skräp där inne... Sedan att det blir fylla, ja, samma med elmia, det är alltid fylla, det kommer man tyvärr inte ifrån, heller inte mindre fina bilar, om man vill ha enbart fina bilar, kanske man får väldigt få besökare, ni får ju tänka positivt, mkt gnäll enligt mig, jag är hel nöjd med tanke på att det var 1a träffen de ordnade för året, kommer bli grymt när värmen kommer... smile

Sök