3641
Sök

Angående: Västerås Träff #1 2013

77 Inlägg
12 april 2013
Tjaba! Är inte den här Västeråsträffen egentligen från början en jänkarträff med en massa ölpontus och snusleffe överallt? Har fått för mig det iaf. Har säkert fel, men kan vara bra att veta innan man dyker upp där med en riskokare.

NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
12 april 2013
Porraz skrev:
Tjaba! Är inte den här Västeråsträffen egentligen från början en jänkarträff med en massa ölpontus och snusleffe överallt? Har fått för mig det iaf. Har säkert fel, men kan vara bra att veta innan man dyker upp där med en riskokare.

Du tänker säkert på Power meet tongue

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658

244 Inlägg
12 april 2013
Porraz skrev:

Det ska vara någon sorts jänkarträff där imorn vet jag men västeråsträffen har inget med det att göra smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.

77 Inlägg
12 april 2013
_Performance_ skrev:
Porraz skrev:

Jahaaa, jo det kan nog stämma. Är det också i västerås eller?

NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
12 april 2013
Porraz skrev:
_Performance_ skrev:
Porraz skrev:

Aa fast det är i juli tongue

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658

796 Inlägg
12 april 2013
Vädret verkar inte bli på topp men de sket man väl i!!! smile

Hemma bra, garaget BÄST!

77 Inlägg
12 april 2013
_Performance_ skrev:
Porraz skrev:
_Performance_ skrev:

Aa fast det är i juli tongue

OK smile

:p
52 Inlägg
12 april 2013
Hoppas iallafall att det blir någorlunda bra väder!

52 Inlägg
12 april 2013
Tråkig nyhet ser ut att bli regn i morgon hela dagen vad händer då ? Dom som håller det säger till i tid ?

983 Inlägg
12 april 2013
Quirkz skrev:
Tråkig nyhet ser ut att bli regn i morgon hela dagen vad händer då ? Dom som håller det säger till i tid ?

Vafan lite regn ? paraply finns ju? å en bil fungerar trotts att de ä vatten på vägarna om ja inte minns fel... smile

Nä men bara å ta sig i staken å dra dit ? jag har ca 14-16 mil enkel resa å tvekar inte ens då jag antar att det kommer vara folk där iaf.
Tycker flera borde åka även fast dom har finare bilar om dom tycker det. Gör det bästa utav saken.
+ Att alla bilar är snyggare när dom fått lite pärlor från regnet wink

Awsome
37 Inlägg
12 april 2013
Det ska sluta regna framåt kvällskvisten, lite vatten på backen binder ju bara dammet smile

983 Inlägg
12 april 2013
Bronka skrev:
Det ska sluta regna framåt kvällskvisten, lite vatten på backen binder ju bara dammet smile

De ä rätt! positiva ska vi vara föfan big_smile + att nu kan ju varenda bakhjulsdriven bil sladda gärnet! smile

German Engineering
9 083 Inlägg
12 april 2013

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

829 Inlägg
12 april 2013
Jag kommer med nya 200an oavsett väder.. Se det positivt.. är det blött kan ni slira gummi en längre tid wink

Och dessutom: Kläder efter väder.

52 Inlägg
12 april 2013
Låter bra jag kommer också men hoppas alla tänker annars blir det bara vi kan va trevligt det med smile

198 Inlägg
12 april 2013
Scoore skrev:
Jag kommer med nya 200an oavsett väder.. Se det positivt.. är det blött kan ni slira gummi en längre tid wink

Ja kommer också upp en sväng med bror

829 Inlägg
12 april 2013
Iceman3006 skrev:
Scoore skrev:

Ja kommer också upp en sväng med bror

Kul då lär vi ses smile

526 Inlägg
12 april 2013
vi kommer troligtvis med ett gäng bilar från sandviken smile

244 Inlägg
12 april 2013
Jag bangar inte smile har ju inte så långt att åka heller

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.

34 Inlägg
12 april 2013
Kommer och tittar lite och äter på Pizza Hut! :-)

Tack till: Stertman Motorsport AB, Mekonomen Vårby, VR Motor Älvsjö, Euromaster i Enköping & ENA Bilvård

Sök