Rödljusrace

Daahornbo
15 februari 2012 · 235 Inlägg

När jag övningskörde i farsans Mondeo TDI för några månader sen åkte vi på 26an med växlande 2+1 väg smile när de blev 2 fält första gången la en liten jävla renault i omkörning direkt och försökte köra om men Mondeo går inte dåligt om man säger så sen blev de enfiligt och 70 så jag saktade ner till 70 och då låg han tätt som fan och vid 2 var de samma sak som sist han la sig i omkörning och jag acca upp till lite över hundra och han bara försvann i bakspegeln big_smile Ingen acc Renault :d

Volvo 4 Life
Ford Mondeo "TDCi 2.0" (2015)
SportPilot Ubåtsingenjör
15 februari 2012 · 7 234 Inlägg

Daahornbo skrev:
När jag övningskörde i farsans Mondeo TDI för några månader sen åkte vi på 26an med växlande 2+1 väg smile när de blev 2 fält första gången la en liten jävla renault i omkörning direkt och försökte köra om men Mondeo går inte dåligt om man säger så sen blev de enfiligt och 70 så jag saktade ner till 70 och då låg han tätt som fan och vid 2 var de samma sak som sist han la sig i omkörning och jag acca upp till lite över hundra och han bara försvann i bakspegeln big_smile Ingen acc Renault :d

hade jag varit han i renaulten hade jag till delat dig ett nackskott för detta idiotiska beteende smile

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
mrpalmer
15 februari 2012 · 796 Inlägg

CHEEVA skrev:

Daahornbo skrev:
När jag övningskörde i farsans Mondeo TDI för några månader sen åkte vi på 26an med växlande 2+1 väg smile när de blev 2 fält första gången la en liten jävla renault i omkörning direkt och försökte köra om men Mondeo går inte dåligt om man säger så sen blev de enfiligt och 70 så jag saktade ner till 70 och då låg han tätt som fan och vid 2 var de samma sak som sist han la sig i omkörning och jag acca upp till lite över hundra och han bara försvann i bakspegeln big_smile Ingen acc Renault :d

hade jag varit han i renaulten hade jag till delat dig ett nackskott för detta idiotiska beteende smile

Håller med dig i detta läge, en sak att köra rödljus-race med tanke på att de är ju inte "dåligt beteende" så länge man håller hastighetsgränsen men att inte låta bilar köra om sådär, nej de ska man fan inte syssla med och i synnerhet inte när man övningskör!

Hemma bra, garaget BÄST!
Daahornbo
15 februari 2012 · 235 Inlägg

Jag la mig bara i rätt hastighet var aldrig över 100 kanske med nån kilometer smile

Volvo 4 Life
Ford Mondeo "TDCi 2.0" (2015)
SportPilot Ubåtsingenjör
15 februari 2012 · 7 234 Inlägg

Daahornbo skrev:
Jag la mig bara i rätt hastighet var aldrig över 100 kanske med nån kilometer smile

spelar inte någon större roll... ser du tydligt att han vill om ska du använda sunt förnuft och släppa förbi han ! att hålla på och jävlas i trafiken leder endast till olyckor. Du ska va glad att det var en lugn och sansad kille i renaulten smile annars kanske du blivit prejjad av vägen eller liknande

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
AFE93
15 februari 2012 · 303 Inlägg

drog en saab 9-5 med min 140 smile sen ville ha ha revansch men jag drog och köpte en burgare på statoil istället smile

SportPilot Ubåtsingenjör
15 februari 2012 · 7 234 Inlägg

DieselAffe skrev:
drog en saab 9-5 med min 140 smile sen ville ha ha revansch men jag drog och köpte en burgare på statoil istället smile

haha hel rätt smile

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Daahornbo
15 februari 2012 · 235 Inlägg

Vem fan lägger sig i omkörningsfilen iförsta hand när man är femton meter bakom och håller tre kilometer högre hastighet han kom ju inte ens om fösta gången smile

Volvo 4 Life
Ford Mondeo "TDCi 2.0" (2015)
Bojjann
15 februari 2012 · 474 Inlägg

Daahornbo skrev:
Jag la mig bara i rätt hastighet var aldrg över 100 kanske med nån kilometer smile

Varför la du dig i 70 och sen gasade? Sånt gör mig så jävla förbannad.. De kan va kul om det är nån polare man jävlas med, men är det någon medtrafikant är de helt fel gjort tycker jag.

BMW E34 540 (1994)
SportPilot Ubåtsingenjör
15 februari 2012 · 7 234 Inlägg

Daahornbo skrev:
Vem fan lägger sig i omkörningsfilen iförsta hand när man är femton meter bakom och håller tre kilometer högre hastighet han kom ju inte ens om fösta gången smile

den som inte har snabbare bil men inte orkar hålla 70 på 70 sträckor .... spelar väl ingen roll om det är en clown med gröna kalsonger som vill om ? vill han om så vill han om, släpp då förbi han

ren idioti kallar jag det, med den attityden bör du ej ha körkort

Senast redigerat av CHEEVA (15 februari 2012)

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
ekelund88
15 februari 2012 · 2 656 Inlägg

Daahornbo skrev:
När jag övningskörde i farsans Mondeo TDI för några månader sen åkte vi på 26an med växlande 2+1 väg smile när de blev 2 fält första gången la en liten jävla renault i omkörning direkt och försökte köra om men Mondeo går inte dåligt om man säger så sen blev de enfiligt och 70 så jag saktade ner till 70 och då låg han tätt som fan och vid 2 var de samma sak som sist han la sig i omkörning och jag acca upp till lite över hundra och han bara försvann i bakspegeln big_smile Ingen acc Renault :d

hahah hade du inte flyttat dig hade jag nog försökt trycka av dig av vägen big_smile haha

smulan_shamn
15 februari 2012 · 110 Inlägg

Vill du köra ikapp ? Köp en egen bil och ta körkort....

Audi S3 "8Y" (2023)
Daahornbo
15 februari 2012 · 235 Inlägg

Okej men håller mig till vad jag tkr om saken jag hade rätt hastighet vill han om får han fan gasa han får inte ens enligt lag köra om enligt lag om han kör över 100 smile

Volvo 4 Life
Ford Mondeo "TDCi 2.0" (2015)
Mercedesturbodiesel Sothora <3
15 februari 2012 · 1 201 Inlägg

japp men det står även i lagboken att man ska underlätta för sin och andras körning! IDIOT. hade de vart jag hade jag tagit mig förbi dig till varje pris, Kollat så de int var mer folk bakom och GRISNITAT!

Bildemonterare samt egen verkstad. !
Mercedes 320 cdi "Powersmoke garage" (2001)
careau
15 februari 2012 · 1 624 Inlägg

Daahornbo skrev:
Okej men håller mig till vad jag tkr om saken jag hade rätt hastighet vill han om får han fan gasa han får inte ens enligt lag köra om enligt lag om han kör över 100 smile



Av denna meningen fattade jag inte ett piss.

mrpalmer
15 februari 2012 · 796 Inlägg

careau skrev:

Daahornbo skrev:
Okej men håller mig till vad jag tkr om saken jag hade rätt hastighet vill han om får han fan gasa han får inte ens enligt lag köra om enligt lag om han kör över 100 smile



Av denna meningen fattade jag inte ett piss.

Underbart, huh? wink

Tror han menade:

Okej, men jag håller mig till vad jag tycker om saken. Jag hade rätt hastighet och vill han köra om får han gasa. Han får inte ens enligt lag köra om mig om han håller en hastighet över 100km/h.

Och du Daahornbo, du själv höll ju några km/h för fort som du sa högre upp och DESSUTOM övningskör du? Who´s the bad guy know?

Hemma bra, garaget BÄST!
Daahornbo
15 februari 2012 · 235 Inlägg

mrpalmer skrev:

careau skrev:

Daahornbo skrev:
Okej men håller mig till vad jag tkr om saken jag hade rätt hastighet vill han om får han fan gasa han får inte ens enligt lag köra om enligt lag om han kör över 100 smile



Av denna meningen fattade jag inte ett piss.

Underbart, huh? wink

Tror han menade:

Okej, men jag håller mig till vad jag tycker om saken. Jag hade rätt hastighet och vill han köra om får han gasa. Han får inte ens enligt lag köra om mig om han håller en hastighet över 100km/h.

Och du Daahornbo, du själv höll ju några km/h för fort som du sa högre upp och DESSUTOM övningskör du? Who´s the bad guy know?

kanske höll 101 eller 102

Volvo 4 Life
Ford Mondeo "TDCi 2.0" (2015)
careau
15 februari 2012 · 1 624 Inlägg

Daahornbo skrev:

mrpalmer skrev:

careau skrev:



Av denna meningen fattade jag inte ett piss.

Underbart, huh? wink

Tror han menade:

Okej, men jag håller mig till vad jag tycker om saken. Jag hade rätt hastighet och vill han köra om får han gasa. Han får inte ens enligt lag köra om mig om han håller en hastighet över 100km/h.

Och du Daahornbo, du själv höll ju några km/h för fort som du sa högre upp och DESSUTOM övningskör du? Who´s the bad guy know?

kanske höll 101 eller 102

Fortfarande över 100? wink

Daahornbo
15 februari 2012 · 235 Inlägg

ja men ändå man får väl gas om man ska köra om han hade ju åttahundra meter kanske de e bara gasa tänker inte bromsa ner till 90 bara för han ska om :d

Volvo 4 Life
Ford Mondeo "TDCi 2.0" (2015)
SportPilot Ubåtsingenjör
15 februari 2012 · 7 234 Inlägg

Daahornbo skrev:
ja men ändå man får väl gas om man ska köra om han hade ju åttahundra meter kanske de e bara gasa tänker inte bromsa ner till 90 bara för han ska om :d

varför inte hjälpa han om genom att  bromsa lite lätt ?

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang