Fått höra mycket olika om det. Att han är hemlig för att dem byter förare låter vldigt logiskt, hört det på andra ställen också. Men håller samtidigt med FL3JM om att det vore orättvist mot bilarna, när det skiljer liksom 0,1sek på supersportbilar o så..
Det är med största annorlikhet inte en F1-förare (som fortfarande kör) eftersom dem inte har tid med sånt, inte får göra det för stallet eller som Michael Schumacher som inte kan åka fram och tillbaka till England hela tiden (vart han nu bor?). Damon Hill, Perry, möjligtvis Tiff som var med förr men som nu har ett eget litet program som kallas Fifth Gear är tre mycket möjliga "Stiggisar".
EDIT: Tror inte det är en tjej i alla fall! Dem gångerna man sett HONOM när han inte sitter i en bil så har han inte direkt kvinnliga former... Jag menar, en föraroverall sitter ganska tajt...
Perry var "Svarta" The Stig från början, men han avslöjade för någon tidning att det var han så därför "dog" han på hangarfartyget och den "Vita" Stig tog över
Tror den Vita Stig är den som kör de allra flesta bilarna på testbanan, men när vissa supersportbilar (eller F1 som dom körde nån gång) ska köra så tror jag ägarna kräver att en egen testförare kör, och tar därmed på sig Stigs uniform.. Annars är det säkert samma gubbe.
I VinterOS-avsnittet var det ju en Svensk som var The Stig på skoter också
Han heter inte Stig då.. o är en svensk rallyförare....
Nej..
Angående ryktet om att det är en tjej så kan jag bara säga no no Kan dock tänka mig att Sabine på Nürburgring har kört i Stigs kläder någon gång, ingen kör Ringen som henne!
Han heter inte Stig då.. o är en svensk rallyförare....
Nej..
Angående ryktet om att det är en tjej så kan jag bara säga no no Kan dock tänka mig att Sabine på Nürburgring har kört i Stigs kläder någon gång, ingen kör Ringen som henne!