Hur kommer det sig att Volvo 7-/940 lockar så mycket brudar?

_Jonex_ Byggare Behm
31 mars 2013 · 562 Inlägg

Intressant tråd, själv jämför jag med tiden med nytaget körkort. Hade en svart toyota och alla möjliga tjejer ville åka med överallt..   Sen blev det en subaru och det fortsatte.
Sen köpte jag en "riktig" glidare , en fet bmw 7a ( som gjord för diverse kvällskörningar ) Men den har inte skjutsat en enda brud..  Antingen har jag blivit gammal eller så uppfattas jag arrogant pga bilen..  Mysko det där.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
OpelP1
31 mars 2013 · 1 412 Inlägg

Har man en kul bil så är det väl trevligare att skippa damsällskapet, därför är det gott om damer i volvo 7-940. wink

xenon
31 mars 2013 · 165 Inlägg

Hmm... Jo, dom få dagarna jag hade min 745 så fick man dra runt ett lass brudar, Men oftast till och från fester.
Nu när man har bytt ner sig till en SAAB 9000 så har jag faktiskt skjutsat en brud, Men i det läget var det nog kvalitet över kvantitet, if you know what i mean wink

Han har ju fyrhjulsdrift fan!
Aah men du, jag har raggarspinn!
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 mars 2013 · 17 483 Inlägg

xenon skrev:
Hmm... Jo, dom få dagarna jag hade min 745 så fick man dra runt ett lass brudar, Men oftast till och från fester.
Nu när man har bytt ner sig till en SAAB 9000 så har jag faktiskt skjutsat en brud, Men i det läget var det nog kvalitet över kvantitet, if you know what i mean wink

Hehe... Så om man har bil enligt TS så får man gärna köra runt dessa damer men inte "röra på varorna" Men gärna förse dessa förvirrade damer med öl & cigg? Fan va jag garva!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
xenon
31 mars 2013 · 165 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:

xenon skrev:
Hmm... Jo, dom få dagarna jag hade min 745 så fick man dra runt ett lass brudar, Men oftast till och från fester.
Nu när man har bytt ner sig till en SAAB 9000 så har jag faktiskt skjutsat en brud, Men i det läget var det nog kvalitet över kvantitet, if you know what i mean wink

Hehe... Så om man har bil enligt TS så får man gärna köra runt dessa damer men inte "röra på varorna" Men gärna förse dessa förvirrade damer med öl & cigg? Fan va jag garva!

Ingen öppen eld eller öppna drycker i mina bilar inte!

Ne, men dom som åkte med i 745:an var väl inte riktigt sådana tjejer man tog med till släkten på julafton, utan mer "följde med in på kaffe" efter man skjutsat hem dom, Medans SAAB tjejen själv körde Lexus och frågade om jag hade fulltryckare smile

Han har ju fyrhjulsdrift fan!
Aah men du, jag har raggarspinn!
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 mars 2013 · 17 483 Inlägg

xenon skrev:

Dieselsmurfen skrev:

xenon skrev:
Hmm... Jo, dom få dagarna jag hade min 745 så fick man dra runt ett lass brudar, Men oftast till och från fester.
Nu när man har bytt ner sig till en SAAB 9000 så har jag faktiskt skjutsat en brud, Men i det läget var det nog kvalitet över kvantitet, if you know what i mean wink

Hehe... Så om man har bil enligt TS så får man gärna köra runt dessa damer men inte "röra på varorna" Men gärna förse dessa förvirrade damer med öl & cigg? Fan va jag garva!

Ingen öppen eld eller öppna drycker i mina bilar inte!

Ne, men dom som åkte med i 745:an var väl inte riktigt sådana tjejer man tog med till släkten på julafton, utan mer "följde med in på kaffe" efter man skjutsat hem dom, Medans SAAB tjejen själv körde Lexus och frågade om jag hade fulltryckare smile

Hmm. Tjejen jag träffade tidigt i somras 2012 hämtades första gången i en billig Volvo S80. Det sämsta jag hade då. Ville inte köra 300C, det såg lite "pråligt" ut... Hon frågade om det var en 2.9 eller en T6... Hon är numera min sambo...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
xenon
31 mars 2013 · 165 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:

xenon skrev:

Dieselsmurfen skrev:

Hehe... Så om man har bil enligt TS så får man gärna köra runt dessa damer men inte "röra på varorna" Men gärna förse dessa förvirrade damer med öl & cigg? Fan va jag garva!

Ingen öppen eld eller öppna drycker i mina bilar inte!

Ne, men dom som åkte med i 745:an var väl inte riktigt sådana tjejer man tog med till släkten på julafton, utan mer "följde med in på kaffe" efter man skjutsat hem dom, Medans SAAB tjejen själv körde Lexus och frågade om jag hade fulltryckare smile

Hmm. Tjejen jag träffade tidigt i somras 2012 hämtades första gången i en billig Volvo S80. Det sämsta jag hade då. Ville inte köra 300C, det såg lite "pråligt" ut... Hon frågade om det var en 2.9 eller en T6... Hon är numera min sambo...

Haha, fin historia!
Jag önskar er all lycka i framtiden!

Han har ju fyrhjulsdrift fan!
Aah men du, jag har raggarspinn!
xXSammy
1 april 2013 · 6 572 Inlägg

Asså.. då Forden är inte svensk och färre kombimodeller duger de inte, annars det de la ut såhär!

http://www.youtube.com/watch?v=cwSQWHum … mp;t=18m6s

Senast redigerat av Malheus (1 april 2013)

De/Dem
Mack Forum- och sitemoderator
1 april 2013 · 26 149 Inlägg

Busgrabb skrev:
Jag har seriöst med tänkt denna tanke....och det var verkligen så nu på Elima.
Sleta insparkade surföttis med fina jävla brudar i tongue
Får nog sälja M3:an, den funkar visst inte haha.

Nåt jag allvarligt har funderat på är, man ser dem ju alltid åka runt/kliva ur och så vidare - men vart fasen kliver de in i bilen?
Vart börjar resan för dem?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Putteliten
1 april 2013 · 9 079 Inlägg

Mack skrev:

Busgrabb skrev:
Jag har seriöst med tänkt denna tanke....och det var verkligen så nu på Elima.
Sleta insparkade surföttis med fina jävla brudar i tongue
Får nog sälja M3:an, den funkar visst inte haha.

Nåt jag allvarligt har funderat på är, man ser dem ju alltid åka runt/kliva ur och så vidare - men vart fasen kliver de in i bilen?
Vart börjar resan för dem?

Antagligen efter att man lagt ett rökmoln vid närmsta McDonalds, eller hemma hos vederbörande för att det är lillasystern och hennes fjortispolare! tongue

Mack Forum- och sitemoderator
1 april 2013 · 26 149 Inlägg

Putteliten skrev:

Mack skrev:

Busgrabb skrev:
Jag har seriöst med tänkt denna tanke....och det var verkligen så nu på Elima.
Sleta insparkade surföttis med fina jävla brudar i tongue
Får nog sälja M3:an, den funkar visst inte haha.

Nåt jag allvarligt har funderat på är, man ser dem ju alltid åka runt/kliva ur och så vidare - men vart fasen kliver de in i bilen?
Vart börjar resan för dem?

Antagligen efter att man lagt ett rökmoln vid närmsta McDonalds, eller hemma hos vederbörande för att det är lillasystern och hennes fjortispolare! tongue

Tycker jag har åkt förbi ganska många McDonalds mm och aldrig sett dem kliva in där..hm..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Woojen
1 april 2013 · 1 101 Inlägg

Handlar nog inte så mycket om att 7/9leifs lockar utan att "white trash" brudarna som vill åka med inte egentligen är intresserade utav fordonen utan att kunna dricka å röka å all annan skit utan att behöva bry sig om varken bil eller omgivning.

Samma gäller ju alla Pilsner Jänk, där ser man också mycket "slödder" brudar med tribaler i svanken å en Sexuellt undernärd hoodie modell: tält.
Är det inte den typen av brudar så är de ju de 14-17 åriga kioskfjortisarna smile


Jag har själv åkt pilsner jänk och åker de fortfarande nån gång om året å kan medge att de är skoj.
Det är ytterst sällan folken i dessa bilar är riktigt bil intresserade utan bryr sig mer om att de är massa andra folk som gör samma skit tongue

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
KinazzZ
1 april 2013 · 235 Inlägg

De är ju bara troll å fjortisar i dom där lådorna.

Riktiga tyska bilar driver på bakhjulena!
Audi A4 TDI (2008)
Germax
1 april 2013 · 12 086 Inlägg

Partybrudar vill va med partykillar, partykillar kör skruttbilar, Volvo är skruttbilar. Ja, där har du ekvationen.

FordRSC Los geht's, Schumacher
1 april 2013 · 1 510 Inlägg

Många tjejer har noll koll, jag hade kunnat komma i min nypolerade Saab och säga att den var ny för 3 år sedan tongue  wink

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
Nyman1337 Hhehehehhest
1 april 2013 · 375 Inlägg

FordRSC skrev:
Många tjejer har noll koll, jag hade kunnat komma i min nypolerade Saab och säga att den var ny för 3 år sedan tongue  wink

Nej. finns ingen tjej eller kille som är så blåst. Alla kan se att en 900 är en gammal bil.

Det finns inget som gör kvinnor så vackra som alkohol och stängningsdags..
BMW E28 Turbo "M50B28" (1987)
it_mutt Avstängd
1 april 2013 · 10 388 Inlägg

Utifrån vad jag brukar se för "brudar" i hirkarna, undrar jag lite vad en del har för "tjejkrav" i tråden..."fina brudar"...seriöst? I volvohirkarna?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Navkapsel
1 april 2013 · 4 637 Inlägg

Att allt från fjortisar till mogna, vackra kvinnor runt 25 tittar på dem och vill åka med är väl att dessa bilar anses tuffa av väldigt många och lite tuffa är de ju. smile
Det som är lurigast i den här tråden är dock män som tycker att en kvinna (oftast bara studerande) ska välja bort en man för att han är arbetslös. Är väl viktigare med kärlek än med pengar och vad gör det om hon råkar vara lite yngre.
Blir imponerad av volvoraggarnas lätta sätt att ta livet på men rädd för denna tråd.

Senast redigerat av Navkapsel (1 april 2013)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
1 april 2013 · 14 058 Inlägg

Snelhest skrev:
God kväll mina forumsvänner!

Jag vill med detta inlägget starta en diskussion om varför 7-/940-folk alltid får sina bilar proppfulla med brudar?
Jag har med flera andra börjat på senare dagar uppmärksamma detta fenomen.

Åker man på bilträff, spelar ingen roll vad för sorts träff så står oftast grabbarna med M3, Audi RS/S, Skyline, Evo, Impreza, Supra etc. utan något kvinnligt sällskap.
Tittar man på Volvobilarna, främst Volvo 740 och 940 så väller det ut blondinbomber ur deras bilar när de parkerat.
De är högljudda, brötiga, ofta störiga samt arbetslösa, med andra ord står inte mycket rätt till, men brudar, det har de fan i mängder!

Ett praktexempel som inträffade 2006:
Jag står med ett antal vänner på en känd MCdonaldsparkering i Borås.
På parkeringen står det olika grupperingar bilar, de med schyssta fräscha lite dyrare vagnar, de med pickisar samt de med Volvos.
Det är fullpackat med brudar runt Volvograbbarna, och tomt hos övriga.

Grädden på moset kommer när en vit 945 tdi rullar in på parkeringen.
Den står på genomslagsgummin, fula turbofälgar, tonad, rostig, ja, till och med en "köööla"-dekal på bakrutan.
När han parkerar, väller det ut blondiner med jättekanoner, följt av föraren, en kille med en hoodie som säger "fuck you, I drive a Volvo".

Hur kommer detta sig?
Kan någon förklara?

Tack på förhand.
PS. Jag har flickvän, så detta är inte ett rop på hjälp.

Det är väl inga andra som vill ha fulla fjortisar i sina bilar!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
FordRSC Los geht's, Schumacher
1 april 2013 · 1 510 Inlägg

Nyman1337 skrev:

FordRSC skrev:
Många tjejer har noll koll, jag hade kunnat komma i min nypolerade Saab och säga att den var ny för 3 år sedan tongue  wink

Nej. finns ingen tjej eller kille som är så blåst. Alla kan se att en 900 är en gammal bil.

Träffande en bekant i somras (som jag ej sett på ett tag), då bilen glänste. Frågade om bilen är ny. Hon trode att jag skämtade då jag sa att den är en 97:a lol Så noll koll från henne i vare fall! smile

Senast redigerat av FordRSC (1 april 2013)

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang