Mangaloranga skrev:
Tackar!
Jo från tid till annan har man känts sig rätt less och "koko"...
Men det är bara att nöta på om man ska bli klar.
Det finns många som är händigare än mig, men jag är tjurig som få, vilket kan vara helt avgörande om man ska nå fram till slutresultatet.
Sedan kör jag efter devisen att man inte kan säga att man inte kan någonting innan man provat.
Så jag testar nästan allt, och då blir man förvånad av vad man faktiskt klarar av!
Men visst, det krävs att man läser på en hel del innan och att man misslyckas ett antal gånger innan man lyckas...
Ja, det finns ju ett uttryck som heter "enträgen vinner!" och det bevisar du ju att det går.

Man ska definitivt inte vara rädd för att prova på, annars kommer man ingen vart.
Men det gäller ju att veta vad man gör, framför allt måste man ha mål uppsatta, och så får man dela upp det i smådelar för att göra det hanterbart.

Grymt imponerad är jag i alla fall, och jag hoppas själv att kunna skaffa något projekt snart, dock får det bli ett rullande projekt eftersom jag inte har garage någonstans att ställa mig i och hålla på.
Kommer följa ditt projekt i varje fall, även om jag inte är inne på Garaget så ofta längre som jag var för en 5-6 år sen.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet