endorfinslaven skrev:
Nej våra stillestånd kostar beroende på kontrakten ca 100 000 kr i timmen i böter bit i det du !
Då är det fan press om du tagit flyget till ett annat land tar dig till platsen möts upp av arg personal.
Sedan vid andra tillfällen så blir det lååånga dagar då du ska utreda om det är mjukvaru eller hårdvaruproblem.
Byta delar, uppgradera eller ändra parametrar.
Varför blir det då denna press !
Stora delar av din egna organisation är medveten om vad du gör och hur du lyckas, vi är dryga 2000 anställda här hemma.
Vid ett tillfälle var jag inhyrd av Kineser och tror du de ville krama varje krona ur mig !
Svensk lön, flyg första klass, lyxhotell, traktamenten, övertid och de betalade kalaset...
Då höll en Kines på o döda mig när han slog på 25 000 volt
Tror du det var mer än 4 timmars sömn per natt och någon lediga dag de veckor jag var där,,,NOPP NOPP...
GNÄLL FÖR FAN INTE OM O SITTA O HÄNGA PÅ EN RATT HEMMA I SVERIGE !
Att era eller våra konkurrenter jobbar här eller där är ovidkommande i denna diskussion.
Jag tar det igen !
Jag skrev att vårt företag har anställda som pysslar med samma sak fast utplacerade i olika länder.
Det är ännu värre för oss då samma ekonomer granskar alla länders siters resultat och jämför dem.
Jag personligen jämförs direkt mot en Kines och vad den åstadkommer av samma ekonom...
Fan erat gnäll är löjligt !