"Åk före du så väntar jag där framme" .. Klockren .. någon här som har den som signatur.
Själv fundrar jag på : Varför ha SEX när man kan ha FYRA med TURBO. Har aldrig sett den på någon bil så jag antar att jag kom på den själv. Kommer på GT4´n till sommarn.
HAR DU KÖRT FAST ? DÅ KÖR JAG FÖRBI ! SUBARU , RIKTIG FYRHJULSDRIFT Passar bra nu på vintern, också egen. Skulle nog reta många .
ja precis... eftersom de var audi som var först med fyrhjulfkrafs
Det kan så vara, menade mest attt det skulle vara en känga till alla så kallade Awd-bilar, haldex och viskokopplingar och.. ja allt som inte har den konstanta 4wd ´s fördelar när snön yr..
För övrigt så är audins och subarus system snarlika. Driver diagonalt med samma fördelning.
Till er som kom med flera roliga förslag ang Varför ha SEX säger jag bara : Varför inte.
Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
"Åk före du så väntar jag där framme" .. Klockren .. någon här som har den som signatur.
Själv fundrar jag på : Varför ha SEX när man kan ha FYRA med TURBO. Har aldrig sett den på någon bil så jag antar att jag kom på den själv. Kommer på GT4´n till sommarn.
HAR DU KÖRT FAST ? DÅ KÖR JAG FÖRBI ! SUBARU , RIKTIG FYRHJULSDRIFT Passar bra nu på vintern, också egen. Skulle nog reta många .
ja precis... eftersom de var audi som var först med fyrhjulfkrafs
Det kan så vara, menade mest attt det skulle vara en känga till alla så kallade Awd-bilar, haldex och viskokopplingar och.. ja allt som inte har den konstanta 4wd ´s fördelar när snön yr..
För övrigt så är audins och subarus system snarlika. Driver diagonalt med samma fördelning.
Till er som kom med flera roliga förslag ang Varför ha SEX säger jag bara : Varför inte.
Precis... De håller ja med om Antingen riktigt fyrhjulsdrift eller så kan de kvitta...
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
På min gamle A-traktor hade jag mitt mobil numer i bakrutan alltid lika kul å köra om någon på riksvägen å 15sek senare ringde någon å frågade hur fan man kör egentligen..
På min gamle A-traktor hade jag mitt mobil numer i bakrutan alltid lika kul å köra om någon på riksvägen å 15sek senare ringde någon å frågade hur fan man kör egentligen..
Ja det verkar som en kul grej... jisses vilket folk det finns.
På min röda CTR hade jag, "Hellre herpes än Honda" i framrutan. Många som tyckte att jag var bra dum huvet för det. På den silvriga CTR'en så hade jag "No turbo shit just real sushi power" på nr. plåtshållaren bak. På min Audi som ja har nu så står det " Sista svensken tar flaggan med sig" på nr. plåtshållaren bak Funderar på en Kalle pissar på 19" nu eftersom mina 20"are kommer nästa vecka. Eller varför inte en Kalle pissar på en Kalle?
Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...
Hade denna på 240in, Vilket blev extra skoj när jag fick nedslag för spruckna länkarmar fram. Reparerades ju dock, Men under de två dagarna så var det ju dubbla budskap iafa..