Vettemannen skrev:
valle22 skrev:
Vettemannen skrev:
Vart fan är världen på väg egentligen? Precis som om det inte räcker snart med att telefonen ska göra allt åt en!!!!!!
Bilnyckeln i en app?
Många har fått anledning att reflektera över datorjätten Apples intåg i våra liv – mobiler, tv:n, datorn på jobbet och så vidare. Nu vill vd Tim Cook in i våra bilar, misstänker appleinsider.com. Sajten har snappat upp en patentansökan som tycks indikera en kommande funktion i Iphone som styr din bils lås, tändning, kommunikationsutrustning, larm med mera. Kanske kan vi hoppas på en funktion som hittar närmaste p-platsen också. /Benny
snacka om vad f-bolaget säger när bilen blir stulen???? Nyckelkörd bil = ingen ersättning
hela denna världen är på väg utför med app/tlefon/sms styrning.. f-n ta mig app till allt verkar det som
//Valle(som ÄR
utan smartphone & facebook)
Då är vi 2!!!

/Benny
ärligt talat så reder jag inte ut en sån telefon av flera anledningar:
1. Batteritiden är urusel
2. Fler funktioner än vad det skall vara till, tlefon i första hand att kunna ringa med
3. SMS, ja så man kan skicka ett och annat meddelande
4. Touchscreen man slår in fel bokstäver/siffror
5. Tål ingen stryk, allt splittras vid tappskada
6. Kass säkerhet, enkelt att "hacka" systemet
och så facebook...
7. Vad är detta för trams?? (Glöm inte att trycka på min "GILLA" knapp)
8. Det är kanske du skall skaffa dig riktiga "fysiska" vänner
9. Är det så viktigt att berätta för hela världen att du a/vantrivs på ditt jobb b/vad jag har ätit eller skall äta c/och en massa annat totalt meningslös info
10. Och det kanske viktigaste:
Allt detta kan användas mot dig i framtiden av arbetsgivare eller andra personer/myndigheter/främmande makt etc etc
ojjjj, nu skrev jag vad jag tycker och kanske kan användas mot mig