Kan inte mer än hålla med personen som skrev före mig
Tack du
SnaakeShiT skrev:
Blir bra det där
Tack tack !!
Pv1002 skrev:
Bra jobbat! Ser grymt ut!
Tackar tackar Roligt å höra !!
Tumbleweed skrev:
Blir snusk bra det dära!! Riktigt cool bild på bilen, den sista, där ser man riktigt hur bra det blir! Tummen upp!!
Thanks (så roligt få sådant här pepp när man själv tycker det inte blir bra nog emellanåt (perfektionist djävulen som förföljt mig genom livet)
Så bugar och tackar
Snurriis skrev:
Hur mycket plåt jobb har du kvar på kärran? :-)
50% av originallplåten kanske haha
Kx5 skrev:
vackert:) kämpa på!
Thanks !!
UniCross skrev:
fasiken så snyggt de blir!
Tackar tackar !!
MR_T skrev:
Här har det jobbats hårt och bra blir det.
Tack du (roligt höra av plåt guden ) !!
texas5020 skrev:
Roligt att du är på hugget ! Inget stort svängrum du har där, men gott att vara inom väggarna !
Jo känns bra Haha nej men ställa lite snett dra åt höger vänster osv så går det men ja inte äre något utrymme å tala om egentligen inte ( skönt då man kan dra ut och få se helheten ibland)
JohnWayne skrev:
Snyggt jobbat med svetsen
Tackar du nytt slangpaket har gjort underverk för mitt svetsande !!
Finns plåtkanalen till gummilisten att köpa igen? Jag köpte den sista som fanns för cirka 12 år sedan och då lät det som att nytillverkning låg långt fram i tiden.
Kan inte mer än hålla med personen som skrev före mig
Tack du
SnaakeShiT skrev:
Blir bra det där
Tack tack !!
Pv1002 skrev:
Bra jobbat! Ser grymt ut!
Tackar tackar Roligt å höra !!
Tumbleweed skrev:
Blir snusk bra det dära!! Riktigt cool bild på bilen, den sista, där ser man riktigt hur bra det blir! Tummen upp!!
Thanks (så roligt få sådant här pepp när man själv tycker det inte blir bra nog emellanåt (perfektionist djävulen som förföljt mig genom livet)
Så bugar och tackar
Snurriis skrev:
Hur mycket plåt jobb har du kvar på kärran? :-)
50% av originallplåten kanske haha
Kx5 skrev:
vackert:) kämpa på!
Thanks !!
UniCross skrev:
fasiken så snyggt de blir!
Tackar tackar !!
MR_T skrev:
Här har det jobbats hårt och bra blir det.
Tack du (roligt höra av plåt guden ) !!
texas5020 skrev:
Roligt att du är på hugget ! Inget stort svängrum du har där, men gott att vara inom väggarna !
Jo känns bra Haha nej men ställa lite snett dra åt höger vänster osv så går det men ja inte äre något utrymme å tala om egentligen inte ( skönt då man kan dra ut och få se helheten ibland)
JohnWayne skrev:
Snyggt jobbat med svetsen
Tackar du nytt slangpaket har gjort underverk för mitt svetsande !!
Det är grejerna som skiljer amatörerna från proffsen
Finns plåtkanalen till gummilisten att köpa igen? Jag köpte den sista som fanns för cirka 12 år sedan och då lät det som att nytillverkning låg långt fram i tiden.
Japp i 1 meters längder så kräver ju bearbetning för att passa men raka 1 meters längder finns.
Bakskärmen blev ju kapad i framkant så svetsa ditt en förstärkning (al blåanlöpning pga svetsa slipades av innan spackling och kommer slippas av på insidan innan grund för upplysnings skull
tack vare garagets senaste uppdatering hamnar bilderna såklart i fel ordning suck kolla bilderna nerifrån och upp om ni vill få det rätt...
Bakskärmen även framskärmen är gjord kommer mer bilder senare mvh