Varför kallar många sitt trimminsug för plenum?

Putteliten
24 maj 2013 · 9 081 Inlägg

TurboAnton skrev:

Putteliten skrev:
Det är många med som vill tona sina bilar med. Va gör man då? Tona håret kan man ju göra å då färgar man det, är det likadant med bilen då när man tonar den?

Toningsfilm heter det ju faktiskt. Så jag antar att man vill tona rutorna på bilen.

Ibland är det svårt. Men förstår man inte så förstår man inte wink

Eller strålkastarna, eller bakljusen. Dessutom så kan du ju använda färg till att göra ett sådant ingrepp....

Senast redigerat av Putteliten (24 maj 2013)

Putteliten
24 maj 2013 · 9 081 Inlägg

risodlarn skrev:
så när jag säger att jag ska lacka bilen så ska även rutor, hjul, chassit, inredning osv inkluderas?
näää de köper jag inte. om man bucklar bilen så innebär det att bilen har körts i en kross för det är ju hela bilen som har bucklats.så träligt att polera bort underredsmassan när man polerar bilen. mina säten blir alltid så blöta när jag tvättar bilen. jag tänkte chippa bilen, vilket chip rekommenderas för bakskärmarna? om man burnar med bilen vad bidrar kupefläkten till och varför ryker inte backspeglarna.

edit
det här var alltså ett svar till putteliten

Ne, men du har ju bakljus man kan tona med både film och färg. Likadant strålkastarna, är ju vanligt med film men funkar säkert med färg....

Low
24 maj 2013 · 3 314 Inlägg

blå och gul mjölk har samma färg och smakar nästan lika.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang