Entré kostar 80 kr/pers (30:- för Er med epa) allt för att gå runt till pokaler, markhyra och övrigt material. Dessutom kommer vi lotta ut sponsorgrejor ca 1 gång/timmen på entrébiljetten!
Ja nu jävlar kan vi bara be till vädergudarna för bra väder! Vad nu bra väder är? Som sagt, jag räknar med att alla dyker upp (ni som har sagt att ni ska med) innan uppgivna tiden! Skulle man komma försent så får man så lov att sota ur kärran om man ska med
Vi STARTAR ifrån Lidl parkeringen i Hudiksvall 06.00 - Mc Donalds Söderhamn 06.30 - Gävle 07.30 Statoil - Borlänge Statoil 09.00 - Örebro
Är inte långt kvar nu, ser fram emot denna roadtrip! Själv har jag redan börjat ladda, har kärran inne på Volvo sen blir det puts som aldrig förr! Martinn kan ju bara slänga sig i väggen med sin puts!
Under färden ner så håller vi avstånd och kör som folk!
Är inte långt kvar nu, ser fram emot denna roadtrip! Själv har jag redan börjat ladda, har kärran inne på Volvo sen blir det puts som aldrig förr! Martinn kan ju bara slänga sig i väggen med sin
Är inte långt kvar nu, ser fram emot denna roadtrip! Själv har jag redan börjat ladda, har kärran inne på Volvo sen blir det puts som aldrig förr! Martinn kan ju bara slänga sig i väggen med sin