Angående: Volvoträff 29 Juni 2013 Bilia Tyresö

ts007
9 juni 2013 · 1 777 Inlägg

Den 29 juni kommer Bilia Tyresö att anordna en träff på sin anläggning i Tyresö
tillsammans med Tpc.

Tvätthallen öppen mellan 8-10 (först till kvarn)
Utställningen är mellan 10-15

Klasser:
Top 5
Bästa original
Bästa inredning
Bästa motorinstallation
Next generation award

I dessa klasser röstar alla besökare.

Personalens val utses av personalen på Bilia

Kommer att finnas 3 meckar på plats under hela dagen för lättare reparationer/frågor samt effektoptimering.

Erbjudanden som gäller denna dag på Bilia Tyresö:

•Effektoptimera din Volvo med Polestar
•6900:- (ord. 9200:-) gäller Volvobilar med årsmodell tom 2009. Pris för dig som är TPC medlem 6500:-
•7900:- (ord. 9200:-) gäller Volvobilar med årsmodell från 2009. Pris för dig som är TPC medlem 7500:-
•Medlemsskap i TPC går självklart att teckna under dagen
Optimeringarna kommer att utföras under dagen.


•Boka verkstadstid erhåll 20% rabatt på arbete/reservdelar. Arbetet utförs i augusti.

•Förbeställ Volvo orginaldelar och tillbehör och erhåll 20% rabatt. Förbeställningar skickas till Therese.Persson@bilia.se märk beställning med TPC 29 juni, regnr, namn samt ditt telefonnr.
Förbeställningar kan göras tom 25/6 och beställningar som görs på plats den 29/6 levereras i augusti.

•Köp motorolja erhåll 40% rabatt
Castrol Edge Professional OW-30 4-liter. Art nr VX95200650
Magnatec Professional 5W-40 4-liter. Art nr. VX95200634



https://sv-se.invajo.com/event/EventBil … yresö



Mvh

Tomas & Tessan

Senast redigerat av ts007 (9 juni 2013)

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
putte16v
9 juni 2013 · 440 Inlägg

Missade bilia nacka så denna får man försöka med istället smile

Volvo S70R "Det svenska guldet" (1998)
ts007
9 juni 2013 · 1 777 Inlägg

Jag dyker upp jag också, hoppas vi syns där Putte:-)

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
MrLego Volvonörd
9 juni 2013 · 1 187 Inlägg

Kanske man skulle dyka ner? Har lite svårt att välja då det är både Mimermeet o Ånnaboda samma dag... Hmmmm.... Fan för dej o skapa detta nu..... wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
volvo240tic Egen företagare & Flockare
9 juni 2013 · 314 Inlägg

synd som fan att det kom ut så sent. Nu e Ånnaboda uppbokat , hoppas på nästa år. ;(

Volvo 240 turbo 4 life
Volvo 240 Turbo "Gula Faran" (1982)
Volvo S70 "S72 Daytona" (1999)
Volvo 850 T5R "Turbo" (1995)
ts007
9 juni 2013 · 1 777 Inlägg

MrLego skrev:
Kanske man skulle dyka ner? Har lite svårt att välja då det är både Mimermeet o Ånnaboda samma dag... Hmmmm.... Fan för dej o skapa detta nu..... wink

Kom nu surgubbe:D, lite 08 luft gör dig gott:-)

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
Toddemannen
9 juni 2013 · 664 Inlägg

ååh najs, kanske kommer fan. Beror på hur bilen ser ut då! cool

MrPolish Bilvårdare
9 juni 2013 · 23 Inlägg

Kanske kan komma i en gammal T5a el en repig R om allt vill sig bra ? Mvh Bilvårdaren

Digital_Kicker
10 juni 2013 · 3 721 Inlägg

Fan att det är så långt bort sad

ts007
10 juni 2013 · 1 777 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Fan att det är så långt bort sad

Du kör ju en diesel.  Går fort o billigt då:-)

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
Digital_Kicker
10 juni 2013 · 3 721 Inlägg

ts007 skrev:

Digital_Kicker skrev:
Fan att det är så långt bort sad

Du kör ju en diesel.  Går fort o billigt då:-)

Polestar optimeringen lockar wink om den nu finns till min bil.

Tessich
10 juni 2013 · 6 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

ts007 skrev:

Digital_Kicker skrev:
Fan att det är så långt bort sad

Du kör ju en diesel.  Går fort o billigt då:-)

Polestar optimeringen lockar wink om den nu finns till min bil.

Tyvärr finns inte ompiteringen till din bil. Fungerar på 2,4D om man har en 6-växlad låda och av vad jag vet så har du bara 5 smile Men du har ju hela morgonen på dig att pallra dig upp cool

Digital_Kicker
10 juni 2013 · 3 721 Inlägg

Tessich skrev:

Digital_Kicker skrev:

ts007 skrev:

Du kör ju en diesel.  Går fort o billigt då:-)

Polestar optimeringen lockar wink om den nu finns till min bil.

Tyvärr finns inte ompiteringen till din bil. Fungerar på 2,4D om man har en 6-växlad låda och av vad jag vet så har du bara 5 smile Men du har ju hela morgonen på dig att pallra dig upp cool

Jaha! Tack för svaret. Det va ju tråkigt. Då blir det träff i Helsingborg istället för min del.

ts007
10 juni 2013 · 1 777 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

Tessich skrev:

Digital_Kicker skrev:

Polestar optimeringen lockar wink om den nu finns till min bil.

Tyvärr finns inte ompiteringen till din bil. Fungerar på 2,4D om man har en 6-växlad låda och av vad jag vet så har du bara 5 smile Men du har ju hela morgonen på dig att pallra dig upp cool

Jaha! Tack för svaret. Det va ju tråkigt. Då blir det träff i Helsingborg istället för min del.

Låter dock lite konstigt, förstår skillnaden på automat o manuell men har aldrig hört att det skulle spela någon roll om den e 5 eller 6 växlad? Bara lite nyfiken..

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
Tessich
11 juni 2013 · 6 Inlägg

ts007 skrev:

Digital_Kicker skrev:

Tessich skrev:

Tyvärr finns inte ompiteringen till din bil. Fungerar på 2,4D om man har en 6-växlad låda och av vad jag vet så har du bara 5 smile Men du har ju hela morgonen på dig att pallra dig upp cool

Jaha! Tack för svaret. Det va ju tråkigt. Då blir det träff i Helsingborg istället för min del.

Låter dock lite konstigt, förstår skillnaden på automat o manuell men har aldrig hört att det skulle spela någon roll om den e 5 eller 6 växlad? Bara lite nyfiken..

Jag ringde och hörde med Polestar själva och de svarade med att det inte fanns tillräckligt med testbilar för att utvecka en mjukvara till just den modellen.

Motivering från hemsidan:
http://www.polestar.se/sv-se/performance/faq/

Samt lista på de volvobilar som det finns mjuvaror till:
http://www.polestar.se/sv-se/performanc … loversikt/

MrLego Volvonörd
11 juni 2013 · 1 187 Inlägg

ts007 skrev:

MrLego skrev:
Kanske man skulle dyka ner? Har lite svårt att välja då det är både Mimermeet o Ånnaboda samma dag... Hmmmm.... Fan för dej o skapa detta nu..... wink

Kom nu surgubbe:D, lite 08 luft gör dig gott:-)

Haha säger han som inte kom på min träff wink haha lutar åt att vi kommer ner, men måste man vara medlem i TPC för att få vara med? Verkade så på den sida du länkade till....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Volvo V70 2,4D "Evil Pain Garage Taxi" (2008)
Tessich
11 juni 2013 · 6 Inlägg

MrLego skrev:

ts007 skrev:

MrLego skrev:
Kanske man skulle dyka ner? Har lite svårt att välja då det är både Mimermeet o Ånnaboda samma dag... Hmmmm.... Fan för dej o skapa detta nu..... wink

Kom nu surgubbe:D, lite 08 luft gör dig gott:-)

Haha säger han som inte kom på min träff wink haha lutar åt att vi kommer ner, men måste man vara medlem i TPC för att få vara med? Verkade så på den sida du länkade till....

Du behöver inte vara medlem i TPC utan alla är välkommna! smile

ts007
11 juni 2013 · 1 777 Inlägg

MrLego skrev:

ts007 skrev:

MrLego skrev:
Kanske man skulle dyka ner? Har lite svårt att välja då det är både Mimermeet o Ånnaboda samma dag... Hmmmm.... Fan för dej o skapa detta nu..... wink

Kom nu surgubbe:D, lite 08 luft gör dig gott:-)

Haha säger han som inte kom på min träff wink haha lutar åt att vi kommer ner, men måste man vara medlem i TPC för att få vara med? Verkade så på den sida du länkade till....

Nu ska farbror inte vara bitter. Skiter det sig på jobbet så gör det .  Du kunde nog läsa om det mesta i Aftonbladet:-)

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
Bajen_Adde
16 juni 2013 · 20 Inlägg

Kommer med den röde! smile

ts007
22 juni 2013 · 1 777 Inlägg

En vecka kvar, nu hoppas vi på underbart väder:-)

Volvo V70n "T-gul Edition" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang