Har även hört att man helst ska använda ecu från en manuell om man konverterar automat till manuell för annars kan den gå ojämnt. Om du nu inte ska köra med nått eftermarknadssprut? Även att bakaxeln byts till en ifrån en manuell med så det blir rätt utväxling.
Finns en bra guide på http://mkiv.com men tyvärr så ligger den sidan nere
Har även hört att man helst ska använda ecu från en manuell om man konverterar automat till manuell för annars kan den gå ojämnt. Om du nu inte ska köra med nått eftermarknadssprut? Även att bakaxeln byts till en ifrån en manuell med så det blir rätt utväxling.
Finns en bra guide på http://mkiv.com men tyvärr så ligger den sidan nere
Bakvagn vet jag inte faktiskt , men kommer byta diff säkerligen , och har skrivit i tråden att ett max ecu ska stoppas i
Jaha ok gött, läste nånstans att man var tvungen att byta/göra om plåten vid kardantunneln/växellådan så att den får plats, nått du behövde göra? Grymt jobbat annars!
Jaha ok gött, läste nånstans att man var tvungen att byta/göra om plåten vid kardantunneln/växellådan så att den får plats, nått du behövde göra? Grymt jobbat annars!
Får ta upp hålet lite där spaken går upp, annars är det inget jag vet, växellådsbalken verkar va olika på automat och manuell!
Fått en del gjort idag, Lådan är på plats med spakställ och all plast, turbo och grenrör är på plats, Downpipe punktad, fått bort hö fläkten och mpnterat 2 el fläktar, dragit lite mer slang till soppa systemet , Fått insug blästrat för att svetsa dit hylsor till spridare ,
Kommer beställa en del saker nu i veckan och mappning sker i september ! Låt bilderna tala för sig själva, kommer mer bilder senare!