Spelade hög musik i bilen – åtalas. Rätt eller fel?

pompe90
24 augusti 2013 · 408 Inlägg

Thedriftking skrev:
Ja det är löjligt,
Men t.ex störs jag av nått så tar jag tag i det själv. Mesigt att ringa snuten för en sån där sak.

Kunde inte nån som störde sig, gått ner för trappen och bara sagt till dom "Ursäkta men kan ni sänka lite det skulle va riktigt schysst, bra musik förresten, ha det gött Hejs. "

Då hade man sluppit allt jävla trams!

tror du verkligen på fullaste allvar att folk hade gjort så utan att tagit med bössan? Inte då. Dom ggr man har fått ingripa när någon granne har knackat på hos dom som har fest så har det alltid blivit bråk.

sen finns det dom som är rädda, dom tycker om sina liv för mycket för att riskera att skadas. Och det är inte konstigt, det finns ju faktiskt riktigt osympatiska ungdomar i dagens samhälle wink wink wink wink

- Nuvarande:
- Sålda:Peugeot 208 GTi LE -13,Peugeot 205 GTi -92 flyttgods - Pug 205 CTi-89, Peugeot 206 GTi-99,Toyota MR2 Turbo-91,Volvo V70 AWD -98 mfl.
www.peugeot-sport-club.se
Thedriftking
24 augusti 2013 ·

Det är mycket snack och lite verkstad här.
Kör på, ställ er utanför 'huset' om ni tycker de är så jävla kul smile lycka till att ställa er utanför rätt hus då vi har 6 olika hus! smile + grind som endast öppnas från våra mobiltelefoner

Perb67
24 augusti 2013 · 79 Inlägg

Thedriftking skrev:
Det är mycket snack och lite verkstad här.
Kör på, ställ er utanför 'huset' om ni tycker de är så jävla kul smile lycka till att ställa er utanför rätt hus då vi har 6 olika hus! smile + grind som endast öppnas från våra mobiltelefoner

Så du tycker att folk borde stå ut med att idioter står alldeles utanför huset och motionerar sina Billebro-basar och själv sitter du i en "gated community"?

it_mutt Avstängd
24 augusti 2013 · 10 388 Inlägg

Thedriftking skrev:
Det är mycket snack och lite verkstad här.
Kör på, ställ er utanför 'huset' om ni tycker de är så jävla kul smile lycka till att ställa er utanför rätt hus då vi har 6 olika hus! smile + grind som endast öppnas från våra mobiltelefoner

"Slutet boende" med andra ord...

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Hilmer
24 augusti 2013 · 1 777 Inlägg

it_mutt skrev:

Thedriftking skrev:
Det är mycket snack och lite verkstad här.
Kör på, ställ er utanför 'huset' om ni tycker de är så jävla kul smile lycka till att ställa er utanför rätt hus då vi har 6 olika hus! smile + grind som endast öppnas från våra mobiltelefoner

"Slutet boende" med andra ord...

Välisolerade hus/rum fick genast sin förklaring, haha!

Interlagos
24 augusti 2013 · 152 Inlägg

Vettemannen skrev:

JonasCarlsson86 skrev:
Va var det för musik dom spelade?

Det tycker jag definitivt inte har nån betydelse! Det kan ha varit allt från Beethoven till Techno.

/Benny

Spelar man Carola så är det livstids fängelse.

wink

BMW M3 (2007)
Muttley
24 augusti 2013 ·

Thedriftking skrev:
Det är mycket snack och lite verkstad här.
Kör på, ställ er utanför 'huset' om ni tycker de är så jävla kul smile lycka till att ställa er utanför rätt hus då vi har 6 olika hus! smile + grind som endast öppnas från våra mobiltelefoner

Pansarglas och extra tjocka väggar och murar.
Glöm inte bort vårdarna.

pompe90
24 augusti 2013 · 408 Inlägg

it_mutt skrev:

Thedriftking skrev:
Det är mycket snack och lite verkstad här.
Kör på, ställ er utanför 'huset' om ni tycker de är så jävla kul smile lycka till att ställa er utanför rätt hus då vi har 6 olika hus! smile + grind som endast öppnas från våra mobiltelefoner

"Slutet boende" med andra ord...

haha garvar läppen av mig lol !

Senast redigerat av pompe90 (24 augusti 2013)

- Nuvarande:
- Sålda:Peugeot 208 GTi LE -13,Peugeot 205 GTi -92 flyttgods - Pug 205 CTi-89, Peugeot 206 GTi-99,Toyota MR2 Turbo-91,Volvo V70 AWD -98 mfl.
www.peugeot-sport-club.se
Jesper328
25 augusti 2013 · 2 364 Inlägg

Ser jag på sätt och vis samma beteende som fjortisar som springer runt på krogar i väldigt avslöjande kläder för att få uppmärksamhet?
Jävligt löjligt och respektlöst.
Ska det vara så jävla svårt att skruva ner volymen när man passerar t.ex ett bostadsområde?

Up the RA
gurragas
25 augusti 2013 · 269 Inlägg

Interlagos skrev:

Vettemannen skrev:

JonasCarlsson86 skrev:
Va var det för musik dom spelade?

Det tycker jag definitivt inte har nån betydelse! Det kan ha varit allt från Beethoven till Techno.

/Benny

Spelar man Carola så är det livstids fängelse.

wink

Fattade jag rätt så var det stiftelsen så då räcker det med ett offentligt spöstraff...

Mopar or no car:)
Dodge Challenger "Nightcrawler" (1970)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang