Men du skulle tagit med den, så man hade något att titta på
haha får se fall den kommer upp efter vintern:)
Vad smids det för planer då? förutom coils?
2015 planer! På med coils [] 4-punktsbälten[] Läpp[] Lacka fälgar[] Lätta bilen ?[] (baksäten ryker nog, ändå ingen som sitter där) Fixa till motorrummet! Dags å bli riktigt cleant!
Sen tillkommer lite annat smått på vägen:) en mappning tror jag också kommer dyka upp:) var ett bra tag sen jrm mappade den, men vet en i kalmar som är väldigt duktig:)
Men som sagt bilen står på vinterförvaring och jag befinner mig i katrineholm:/ Som student har man ju rätt så dålig budget xD men har lyckats få tag i lite delar!
Coils, en p1 läpp ( tack JW och flickvännen!) och så var jag och hämtade kjolar och backspeglar igår:) Kommer köra på lite annorlund stuk, med svartt läpp, kjolar och även lite på bakstöten:) tror det kommer bli ballt!
Fälgarna skulle lämnats in på lack, men det blir istället att lacka dem själv:) så får man lite hjälp av garagetkompisarna:)
Snart drar det igång igen:) Får se fall jag flyttar bak batteriet också! och kanske äntligen hittat ett rör så jag kan få tbx mitt hks filter...
Men som sagt bilen står på vinterförvaring och jag befinner mig i katrineholm:/ Som student har man ju rätt så dålig budget xD men har lyckats få tag i lite delar!
Coils, en p1 läpp ( tack JW och flickvännen!) och så var jag och hämtade kjolar och backspeglar igår:) Kommer köra på lite annorlund stuk, med svartt läpp, kjolar och även lite på bakstöten:) tror det kommer bli ballt!
Fälgarna skulle lämnats in på lack, men det blir istället att lacka dem själv:) så får man lite hjälp av garagetkompisarna:)
Snart drar det igång igen:) Får se fall jag flyttar bak batteriet också! och kanske äntligen hittat ett rör så jag kan få tbx mitt hks filter...
Over n out!
Fint detta. Var du nere hos Marcus och hämtade kjolar och speglar?
Prem lagd, Ska bli roligt att följa Kanske lite roligare att lacka fälgarna själv o sen blir det ju billigare om man har tillgångar vill säga
tackar:) Ja precis, har gjort det en gång innan så vi gör ett försök till:)
Gloremir skrev:
_Zander skrev:
ursäkta dubblepost!
Over n out!
Jajamen:) när man fick reda på skattepengarna så kunde man inte hålla sig bort;)
Prem lagd, Ska bli roligt att följa Kanske lite roligare att lacka fälgarna själv o sen blir det ju billigare om man har tillgångar vill säga
tackar:) Ja precis, har gjort det en gång innan så vi gör ett försök till:)
Gloremir skrev:
_Zander skrev:
ursäkta dubblepost!
Over n out!
Jajamen:) när man fick reda på skattepengarna så kunde man inte hålla sig bort;)
Ja jag har inte fått reda på mitt ännu. Företaget jag jobbar för har fått till den 26e på sig att skicka in kontroll uppgifterna. Så får vackert vänta ett tag till. Köpte min type r utav honom. Och även varit nere o köpt 1 spegel för att ta glaset. Hade sönder mitt när jag monterade isär den
Ooh fan, får hoppas du får mycket;) han va väldigt trevlig tkr jag:) och ställde även upp på att möta mig Kan knappt vänta tills man är hemma igen och får slå på allt!
Nice projekt! Har du kvar fronten som satt på första bilden?
Tackar:) nej tyvärr rök den till skroten då den mer elr mindre inte gick att rädda^^ nån som fått för sig att glasfiber och silvertejp+kartong är en bra ide👎
Ännu en gång massa tack till Oscar som slitit och hjälpt mig med lacken!
Bilen kommer som sagt ha ett lila tema! Och nu kommer ni förstå!
Färgen fångas inte på bild! Men tror det kommer bli fett! Vill ha något udda nu kommer det inte hända så mycket då jag ska tillbaka till Katrineholm tills maj:/ Plockar nog ut bilen senare i april dock:)
Nu är det stressigt! Massa tentor i skolan som då fan inte är lätta-.- skyller på lärare som inte är dom bästa på att lära ut
Men men! Nu kom det en till sak! Bytte bort min vinge mot något mera udda! En trial try-r vinge! Inte sätt någon som har en sådan! Laddar upp en bild från google för den gör sig mera rättvis! Bladet är dock i kolfiber på min!
Så när jag kommer hem till Kalmar i mitten av maj så har jag två dagars stressmek för jag vill vara klar till css träff!
Nu är det stressigt! Massa tentor i skolan som då fan inte är lätta-.- skyller på lärare som inte är dom bästa på att lära ut
Men men! Nu kom det en till sak! Bytte bort min vinge mot något mera udda! En trial try-r vinge! Inte sätt någon som har en sådan! Laddar upp en bild från google för den gör sig mera rättvis! Bladet är dock i kolfiber på min!
Så när jag kommer hem till Kalmar i mitten av maj så har jag två dagars stressmek för jag vill vara klar till css träff!