Audi 80 Coupé V6 2,8 E (Projekt) renovering,styling mm!!!
INFÖR 2018 -BBS-Speedline fälgar som skall renoveras -Competition läpp fram -RS2 Grill -Byta förångaren till AC -Motor service + service av växellådan -Ny svart golvmatta och bagage inredning - Bygga coliovers bak
Nu är äntligen alla emblem till bilen beställda:) Kommer köra på S-line look..... Då jag inte tycker att det passar att smacka dit ett flötigt S2 emblem på skuffen då det bara är en V6a:) Har även beställt nya bas till skuffen, samt nya Nordicaudi.com regplåtshållare, led lampor till dimljusen och positionsljusen som kommer i veckan:) Imorgon ska jag hämta bilen från lacken, ska även lämna tillbaka skuffen på om lack då jag fann ett ställe där färgen inte riktigt hade täckt när de lackade den...... mindre roligt.. men får väll tänka posetivt för jag får ju en hållerbarare lack då:)
Nu är den äntligen hemma igen:) Ska bli riktigt jävla roligt att börja montera nu i helgen:)
påväg hem:
Nere vid Garaget:)
Även stolt far:)
Och jag är överlycklig:)
Fickl även hem ett goopaket igår på posten:) Jag sa ju att det skulle bli en S-Line inspirerad 80 Coupé och här har ni svaret:) ska sitta på bagage luckan och på kolfiber panelen i cockpit:)) kommer nog blir bra tror jag:)
Mer gjort idag:) - Monterat bagage listen - Monterat nya torkar motorn bak - schysterat in det sista på bagage lucka sitter i linje med chassit - Monterat bagagelukans stopp på karossen och på luckan - Monterat torkar armen bak, men den ska få sig lite finare lack imorgon - lagat förar stolen så man kan fälla den med
Jaha så det var den här Audin som du höll på att renovera, ser ju riktigt bra ut kommer följa och se hur det går Kan säga att vinterdäcken blev jag helnöjd med så tackar ännu en gång.
Ja det är så bliden beskriver men det är att han inte är så teknisk så han får inte upp blixtlåset på kamera fodralet. annars skulle jag varit på bilden och han hade tagit kortet:)
Jaha så det var den här Audin som du höll på att renovera, ser ju riktigt bra ut kommer följa och se hur det går Kan säga att vinterdäcken blev jag helnöjd med så tackar ännu en gång.
Ja så är det:) precis, vad kul att det uppskattas:) så bra att de kom till användning:)