Kommer köra samma storlek på mina däck, dock Federa! Då blir strechen annorlunda, snyggare enligt mig!
Kompisen hade samma däck och då fick han ha 6 bar i däcken, så dom höll luften!
Är lite fattig så haha. Men det är ju ingen direkt bil jag kommer köra fort med, så det finns ju ingen chans att det skulle kränga. Däcken borde då hålla luft
Klart att det går, men frågan är hur länge det håller. Kör man en "prestandabil" där det kränger mycket, man kör fort i snäva kurvor osv så kan däcket kränga av sig från fälgen. Tack iaf
Absolut, det lägger jag upp bilder på när det börjas. Men det får vänta till det är varmt ute Kanske till och med kan ta det samma dag då vi monterar allt annat på bilen, för det lär inte ta så lång tid att fixa det
Klistermärkena hemma I första bilden är det dem som kom hem nu. I andra bilden är det alla jag har samlade. Alla är självklart rosa, dock några i olika nyanser
Enligt posten om man kollar kollinr från Hova.com så lär mitt sista paket komma idag. Det visar sig
Bakljusen, strålkastarna och stötblinkersen hämtade jag nyss ut. Men har fått fel strålkastare Har mailat tillbaka och frågat hur vi ska göra, så förhoppningsvis så får jag väl skicka tillbaka dem och vänta på nya. De jag fått är klarglas med angel eyes och kors i. Det jag beställt är svarta klarglas med kors i, utan angel eyes. Återkommer när jag fått svar om det
Funderar också på att höja motorn på min mk2 lite :-D
Kommer göra susen. Speciellt eftersom jag satsar på ett riktigt bra fitment med tanke på en rejäl stretch på däcken. Och det betyder i sin tur att jag kommer att behöva åka jävligt lågt för att det ska se bra ut. Även om vägarna här är helt kass. Men höjer man motorn så det är framvagnsbalken som tar i första smällen istället för tråget så känns det betydligt mycket lugnare när det smäller till under
Pratat med Hova.com igen om mina lysen. Ska skicka tillbaka dem nästa vecka. Och deras leverantör får hem rätt lysen nästa vecka, så det dröjer några veckor innan jag får hem mina. Men eftersom det bara är i slutet av feb nu så gör det inte så mkt. Väldigt trevligt bemötande på Hova
Och allt denna jäkla snö som kommit ner då?! Nästan 2dm på två dygn, och nu regnar det ute. Dit jag ska imorgon och greja med bilen, det ligger halvt i skogen och antar att det kommit ännu mera snö där. Men det ska inte hindra mig. Fälgarna ska testas iaf, sen vet jag inte om vi kan koppla in larmet, men vi lär ändå ta en kik på det
Även kolla över hur det ser ut att höja motorn en bit.
Updates kommer imorgon kväll med bilder när bilen står på två hjul