Rolig var polisen som stannade mig och sa att det var försäkringsbedrägeri att jag körde farsans bil haha.
hahahaha asg 10+ 7 föövrigt rekomenderademin handläggare på trygghansa att jag skulle ställa min bil på min pappa för att få ner kostnaden:S så nja dom hade väl inget bättrre:D
Någon som fick nå foton på min vita Audi 100 och polarens blåa jetta mk1a, vi hade massa texter på rutorna, bl.a. hur långt vi hade kört för att komma dit. (jag hade 54 mil enkel väg, polaren 97 mil engel väg)
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Någon som fick nå foton på min vita Audi 100 och polarens blåa jetta mk1a, vi hade massa texter på rutorna, bl.a. hur långt vi hade kört för att komma dit. (jag hade 54 mil enkel väg, polaren 97 mil engel väg)
Tyvärr inga bilder på dessa men man såg ju bilarna iallafall och tyckte de var smått roligt att ni skrivit på framrutorna sådära
Tyvärr inga bilder på dessa men man såg ju bilarna iallafall och tyckte de var smått roligt att ni skrivit på framrutorna sådära
Kul att iaf någon såg oss då vi körde våra "standardbilar" förra träffen körde jag min Audi A8 med 22" fälgar... Men det va inte bara framrutorna som vi hade skrivit på om du kanske läste på de andra rutorna?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.