Det är orginal till caddy å tror den tillverkas i USA där den e mycke vanligare. Här i Sverige är den inte allt för vanlig iaf jag har sett en handfull av dom kanske. Tackar så mycke det uppskattas! tyvär blev det inge passathämtning idag för att det blev problem med papprerna men till helgen förhoppningsvis
Idag fick jag tag på en Golf mk3 med 1,9tdi AAZ motor i som kommer hamna i Caddyn istället. Lättare att få igång den än 96ans 1z motor med startspärr å elpump å grejer Tyskimport?
Det är orginal till caddy å tror den tillverkas i USA där den e mycke vanligare. Här i Sverige är den inte allt för vanlig iaf jag har sett en handfull av dom kanske. Tackar så mycke det uppskattas! tyvär blev det inge passathämtning idag för att det blev problem med papprerna men till helgen förhoppningsvis
Allting som är vanligare i usa vill alla här ha och allting som är vanligare i europa vill folk i usa ha hänger lite på vwvortex så sånt man får se jag vill själv ha lite grejer från usa till goffen min
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
Allting som är vanligare i usa vill alla här ha och allting som är vanligare i europa vill folk i usa ha hänger lite på vwvortex så sånt man får se jag vill själv ha lite grejer från usa till goffen min
Ja det stämmer, har haft tankarna åt att byta en Golf 1 grill härifrån mot en Westmoreland grill därifrån men får se hur det blir med det
Har inte börjat med motorbytet än då all tid gått till å få fart på passaten så man har nått att åka i medans:P laddade lite dåligt å här va förklaringen förhoppningsvis blire besiktning av passaten på fredag:)
Går rätt segt med caddyn änsålänge pga passaten men har hänt lite sen sist köpte en mk2 Jetta grill med lysen men den passa inte alls så kanske är på jakt efter en mk1 jetta grill med lysen eller får jag punga ut lite stålar på nått sånt här Köpte en 80 dekal för lite mer lastbilsstuk men vettefan om det blev så bra där har länge tänkt att köpa sånna här navkapslar Dock har Conrad.se där jag hittade dom slutat sälja dom. Har hittat dom på ebay så kanske dyker upp nångång framöver Det är väll lite av det som hänt blir förhoppningsvis motorbyte inom en snar framtid nu när passaten är besiktad
Satan vilka balla kapslar. Vad finns det för storlekar på dem? Hade ju varit fräckt att ha på caddyn och på husvagen
ja dom e ju gjorda för husbilar från början men det e ju skitsamma, dom finns i 14-16 tum så bara man har plåtfälgar äre ingen fara. jag hade tänkt ta hem 4st 15 tummare då jag har plåtfälgar å däck sen har jag även vita däcksidor över som kommer på här är en förebild tror dock det där e 16"
Ändrade planer! Fick tag på en urplockad 1,6TD motor som kommer åka i istället Mindre jobb än att plocka ur den ur röda golfen först sen tror jag att den motorn är slutkörd så bättre att satsa på 1,6TD motorn Nu är kapslarna beställda så bara å vänta på dom Ingen som har 2 framcoils över till golf 1 eller caddy 1? skulle behöve 2 i bättre skick för dom som sitter där nu sitter fast
Kapslarna är hemma å va tvungen å se hur det blev med dom på bil Ingen ide´ att slänga på dom på caddyn än gör det när motorn är bytt, förhoppningsvis innan snön e här Är fortfarande i behov av dom 2 främre coilsen till mk1