4153
Sök

Every mod Nissan king cab 1998

937 Inlägg
14 oktober 2013
Trådstartare
Hallå starta en tråd i hopp om att någon kan hjälpa ett korkat pucko wink Har kollat på 100 trådar angående detta ( golf ) ( bmw ) å massa annat skit. Antar att allt är samma mer eller mindre.. men blir inte klok på detta.

Har en kontakt med 4 stift och en annan med 3 stift båda 2 kontrakterna går till diesel pumpen. Vilken av doma är det som man ska koppla in potentiometer ?

Mvh

Avstängd
10 388 Inlägg
14 oktober 2013
Kalasgasarn skrev:
Hallå starta en tråd i hopp om att någon kan hjälpa ett korkat pucko wink Har kollat på 100 trådar angående detta ( golf ) ( bmw ) å massa annat skit. Antar att allt är samma mer eller mindre.. men blir inte klok på detta.

Har en kontakt med 4 stift och en annan med 3 stift båda 2 kontrakterna går till diesel pumpen. Vilken av doma är det som man ska koppla in potentiometer ?

Mvh

Finns väl iofs en tråd som -enbart- handlar om just den modden(?)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

937 Inlägg
15 oktober 2013
Trådstartare
jo det gör det, men jag får ingen rätt sida på det ändå,, På dom jag kollat på så är det 1 kontakt och på min så är det 2 kontakter så vet i fan vilken av dom det är som man ska in på

Forummoderator
10 576 Inlägg
15 oktober 2013

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök