Amazon -68 Uppfräschning av kaross, motor och motorrum.
Tanken med detta projektet var att fräscha upp min Amazon -68. Tråkig lack på framskärmarna och fronten. Detta var hösten 2012. När väl projektet drog igång insåg jag att motorrummet också såg riktigt trist ut o nu var det ju... Visa mer
Lite framgång i dag . Slipat o rengjort bagaget. Tog även bort "dämpmattan" som sitter på insidan bakskärmarna. Det var ett riktigt h....ke att få bort det gamla kontaktlimmet. Fick även lagt på grundfärg
Först ett lager 2K syrabaserad primer och därefter en tjockare slipgrund som är väldigt lättslipad Jag kan varmt rekommendera www.billackering.eu , mycket proffsig och trevlig personal
Har läst igenom hela projektet och jag måste säga att du gör ett fantastiskt jobb! Skulle själv vilja renovera en Amazon men det finns det varken tid eller pengar till tyvärr... Men "keep up the good work" med Amazonen, den kommer bli superfin!
Har läst igenom hela projektet och jag måste säga att du gör ett fantastiskt jobb! Skulle själv vilja renovera en Amazon men det finns det varken tid eller pengar till tyvärr... Men "keep up the good work" med Amazonen, den kommer bli superfin!