Har haft lite problem med att bilen inte velat gå som den gjort förut.. Men efter en tids felsökning spårade vi felet till spridarna, och dom ska nu ultraljudstvätt har även beställt ett extra bränslefilter som ska monteras i förebyggande syfte
Har läst igenom alla sidor nu... Man blir ju inte besviken... Fyf*n vilken bygge, Riktig grymt bygge Hur mycket "hk" har du tänkt du ska försöka komma upp i innan du ger dig?
Har läst igenom alla sidor nu... Man blir ju inte besviken... Fyf*n vilken bygge, Riktig grymt bygge Hur mycket "hk" har du tänkt du ska försöka komma upp i innan du ger dig?
Vore kul att komma över 500 gränsen funderar på större ventiler, större spridare och ladda lite mer då borde man vara där utan problem
Spridarna ultraljudstvättades och ett extra etanol bränsle filter monterades och nu går den som en dröm igen Har fått veta att man ska helst ultraljudstvätta spridarna minst en gång per säsong
Spridarna ultraljudstvättades och ett extra etanol bränsle filter monterades och nu går den som en dröm igen Har fått veta att man ska helst ultraljudstvätta spridarna minst en gång per säsong
har för mig att Etanol gärna får nån form av skit att bygga upp sig särskilt när det får kontakt med bensin!. kanske är det
Härligt att den går gött igen Synd att du inte hade nuvarande setup när jag va uppe så man kunde fått provåka
Har varit på lång repa ner till Munkedal för att besöka Dingleträffen gick hur bra som hellst körde ca 220 mil utan de minsta problem lång och snittade på 1,6-1,7 liter milen. vilket inte alls var så farligt som jag hade trott.
Det stod en hel del grymma bilar där men ändå lyckades jag komma 3,a i 900 klassen och van Long Distance pris Är helnöjd, grymt lyckad träff med många grymma utställande Volvos, lite tråkigt att det var sånt dåligt väder men men
Ja här händer det inte mycket... men men nu har man listan klar in för vintern
Bosch wasted sparks spole & Nya tåligare tändkablar Bmw 6-puck fjädradsinter Bygga återcirkulerande vevhusventilation Dra om insugs slangen och flytta luftfiltret för kallare insugsluft BMW ZF låda från L-M-R med alla tillbehör Byta till bakvagnsstag från Bakaxeldelar.se Byta utxäxling i bakaxeln för att få ner varven efter bytet till zf-låda