Fick lite gjort idag med som tur var! eller jag helsvetsade insuget, började lite smått i helgen.
Det här röret fick duga till 5 böjar.
Fick kapa av alla runners..... igen! Fick nog kapa in dem ännu mer än vad bilden visar vill jag minnas!
Färdigt! Nu slipper jag ligga och grubbla på det om nätterna Riktigt gött och ha fått gjort det kan jag säga. Bara in och fräsa ur lite fint med stiftet så kommer jag bli nöjd! Inte nöjd med svetsningen idag dock... Hur går man steget längre och svetsar snyggare? Behöver tips! Vill få robotsvetsar snart
Hann även slänga ur motor och låda ikväll. Nu åker snart allt på lackning och blästring! Nästa vecka hoppas jag!
Sen så fick jag hem ett gulligt paket idag med, inte så äckligt Kommer nog sitta gött på Ådin!
Riktigt kul att följa detta!! Känns som att man själv blir lite motiverad till att skruva lite S2:a när man ser ditt fina projekt!
Mvh // Niklas
Tjenare!
Kom på att jag glömt och svara på ditt pm på sävar?
Haha, jojo. Har nog en hel del kvar till putsen på din bil, där snackar vi ordning och reda
Men jovars, det går framåt här med. Hoppas på och slänga upp det nu i veckan, väntar på polybussningar till främre länkarmar bara. Fick byta då det är gjutna i fram.
Tänkte beställa slavcylinder och urtrampningslager ikväll, så åker lådan upp rätt snart med!
Riktigt kul att följa detta!! Känns som att man själv blir lite motiverad till att skruva lite S2:a när man ser ditt fina projekt!
Mvh // Niklas
Tjenare!
Haha, jojo. Har nog en hel del kvar till putsen på din bil, där snackar vi ordning och reda
Men jovars, det går framåt här med. Hoppas på och slänga upp det nu i veckan, väntar på polybussningar till främre länkarmar bara. Fick byta då det är gjutna i fram.
Tänkte beställa slavcylinder och urtrampningslager ikväll, så åker lådan upp rätt snart med!
Ha det!
Det stämmer kanske.. Är ju inte inloggad där allt för ofta jag
Nejdå, samma klass! Tummen upp!
Okej, men skönt när allt är nytt å fräsch sen!
Låter ju riktigt nice! Skall du byta slavcylinder?
Mvh // Niklas
Tjenare!
Ha det!
Det stämmer kanske.. Är ju inte inloggad där allt för ofta jag
Nejdå, samma klass! Tummen upp!
Okej, men skönt när allt är nytt å fräsch sen!
Låter ju riktigt nice! Skall du byta slavcylinder?
Härligt! Fick inte med slaven till lådan när jag köpte den av någon anledning.. Urtrampningslager är väl bara dumsnålt och inte köpa känns det som..
Men nu har jag fått andra planer, du är inte intresserad av en S4- låda?
Har fått tag i en S6-låda billigt nu som har bredare drev på 1an, så vill bli av med lådan jag köpte Säg till isåfall!