cruel88 skrev:
sant men polisen måste vilket fall utreda detta annars sköter dom inte sitt jobb och när dom är kända så skriver pressen om de!
Vettemannen skrev:
cruel88 skrev:
läste nån artikel att polisen tror de gick runt 160km/h och nu finns de även övervaknings film på olyckan. sen söker polisen i området efter personer som filmat bilen innan olyckan och under olyckan enligt en källa ska de finnas ett antal person som sitter på sånt matrial.
Jag vet inte om det hjälper så mycket med alla spekulationer om-hur-när olyckan gick till. Dom båda har avlidigt och det är ju väldigt tragiskt. För min egen del så räcker det så här, man behöver inte älta allt till förbannelse. Givetvis är det väldigt många som sörjer dessa båda men dom kommer aldrig tillbaks till livet hur mycket vi än vill, tyvärr.
/Benny
Jovisst måste polisen göra sitt men tyvärr så kommer det mesta alltid fram till alla skvallerblaskor och då vet alla hur mycket dom skriver p.g.a. deras kändisskap.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!