volvo 96- 940. motorn dör under körning, men startar igen efter 30-50 sek. inget hackande ingen spottande bara dör bort, ingen reaktion på gas pedal. har bytat spridarelä. längre än så sträcker inte min bilelektronik sig. en bekant hade samma problem med en 00- saab turbo. har inträffat 6.7 ggr på c:a 1 månad. tändmodul ?? tack för förslag.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
volvo 96- 940. motorn dör under körning, men startar igen efter 30-50 sek. inget hackande ingen spottande bara dör bort, ingen reaktion på gas pedal. har bytat spridarelä. längre än så sträcker inte min bilelektronik sig. en bekant hade samma problem med en 00- saab turbo. har inträffat 6.7 ggr på c:a 1 månad. tändmodul ?? tack för förslag.
bristande rubrik. folk som inte kan skriva ordentliga rubriker, men vill ha hjälp med olika saker som rör deras bil. inget som spelar roll kanske vissa resonerar. andra kanske inte ens orkar möda sig att lägga ned 2-3 sekunder på en givande rubrik. flera användare har samma problem och det brukar inträffa ett par gånger i månaden. skärpning ?? varsågod.
IOM att du är så färsk på forumet har jag redigerat rubriken istället för att låsa. Men var vänlig och läs Regler och rubriksanvisningar innan nästa post.