2119
Sök

Volvo V70 -09 Styling / Uppfräshning

Tjenare! Nu har jag äntligen införskaffat mig en nyare bil än den förra. Den är väl i stort sätt helt original och ja, som förmodligen ni alla vet så vill man inte vara en i mängden. Man vill sticka ut lite :) Här kommer jag visa... Visa mer

- Always Faithful
132 553 Visningar
Projektet avslutat 3 april 2016
- Always Faithful
507 Inlägg
20 april 2015
Trådstartare
hyrbil skrev:
Jag slutade åka till Bilprovningen pga alla surpittar där, kör nu enbart hos Carspect, där jag numera blir ihågkommen varje år "åh jag ser att du gjort lite nytt med bilen, snyggt!" big_smile

Då är det ju desto roligare att åka å besikta bilen smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"

- Always Faithful
507 Inlägg
2 maj 2015
Trådstartare
Tjenare!

Då är det dags för en liten update igen! Kände att jag hade tröttnat lite på bilens utseende sen förra sommaren så ändrade lite grejer!

Här är resultatet! smile   

[OBS!! Råkade klämma ihjäl min mobil i bildörren idag så bilderna där bilen var REN är borta...]

Resultat!
https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193325/193325-3d8016f74a434b99adae94cdd449955f.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193325/193325-55e103e6a3d5af370239282810c07148.jpg

Katastrofalt skiten.
https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193325/193325-4643a60dd8cc9c5e1c8e8fe60afff708.jpg

Även grillen är återställd till sitt original utseende då de passade bättre till vita fälgar smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193325/193325-0b8712ce9ea649b04da27f02ff683941.jpg

Hiss eller diss på Vita VS Svarta fälgar från tidigare säsong?

Med Svarta fälgar smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193325/193325-3eb4addbed60e74ccf754a03b7551276.jpg

Blir eventuellt lite mer grejer snart! Vi får se smile Stay Tuned å peace out! wink

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"

278 Inlägg
2 maj 2015
jodå, det fungerar det med wink

Speed is everything, never hesitate! Det gör livet så mycket mer spännande!!

ArtDirector
462 Inlägg
7 maj 2015
Klart annorlunda iallafall smile
Men vette tusan, ser väldigt konstigt ut men kanske ser bättre ut IRL!?

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."

- Always Faithful
507 Inlägg
8 maj 2015
Trådstartare
G-Bruno skrev:
Klart annorlunda iallafall smile
Men vette tusan, ser väldigt konstigt ut men kanske ser bättre ut IRL!?

Jo det ser lite udda ut, men nu när dom använts lite och inte ser så kritvita ut så ser det helt klart bättre ut! smile

ArtDirector
462 Inlägg
8 maj 2015
Haha.. lite skit gjorde biffen alltså smile

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."

- Always Faithful
507 Inlägg
9 maj 2015
Trådstartare
G-Bruno skrev:
Haha.. lite skit gjorde biffen alltså smile

Amen to that lolcool

98 Inlägg
11 juni 2015
Kul och se hur du gjort allt! kommer lätt att följas big_smile

Det man inte kan får man lära sig!

- Always Faithful
507 Inlägg
15 juni 2015
Trådstartare
Fiddey skrev:
Kul och se hur du gjort allt! kommer lätt att följas big_smile

Det uppskattas alltid smile

Tokig 08a
1 019 Inlägg
- Always Faithful
507 Inlägg
11 september 2015
Trådstartare
robb192 skrev:
Ser grymt ut !

Tack ska du ha smile Har dock varit VÄLDIGT dött länge.. ska försöka göra en update här i helgen, inget speciellt kul dock big_smile
Senast redigerat av Antinoxious (11 september 2015)

Tokig 08a
1 019 Inlägg
11 september 2015
Antinoxious skrev:
robb192 skrev:
Ser grymt ut !

Tack ska du ha smile Har dock varit VÄLDIGT dött länge.. ska försöka göra en update här i helgen, inget speciellt kul dock big_smile

Det tar sig nog !
Har massa kul som väntar på montering till
Våran bil.. Men de tar emot att våga sätta borren i bilen själv ...

- Always Faithful
507 Inlägg
11 september 2015
Trådstartare
robb192 skrev:
Antinoxious skrev:
robb192 skrev:
Ser grymt ut !

Det tar sig nog !

Sedärja! Alltid roligt med nya grejer smile Jag vet precis hur det känns... därför jag lämnade in bilen för just montering av vingen, Ifall man skulle klanta till det ordentligt!

Tokig 08a
1 019 Inlägg
11 september 2015
Antinoxious skrev:
robb192 skrev:
Antinoxious skrev:

Det tar sig nog !

Sedärja! Alltid roligt med nya grejer smile Jag vet precis hur det känns... därför jag lämnade in bilen för just montering av vingen, Ifall man skulle klanta till det ordentligt!

Vad jag hört så är bilias montering sisådär.. så låter nog en kompis sätta borren i bilen samtidigt som det är tänkt att han ska gå över bilen med polermaskinen big_smile

sen ska det monteras lite mera krom oxå big_smile

- Always Faithful
507 Inlägg
11 september 2015
Trådstartare
robb192 skrev:
Antinoxious skrev:
robb192 skrev:

Det tar sig nog !

Vad jag hört så är bilias montering sisådär.. så låter nog en kompis sätta borren i bilen samtidigt som det är tänkt att han ska gå över bilen med polermaskinen big_smile

Jaså? Tur jag hade som slapp Bilia då, Lämnade in den på verkstaden där Volvo anställda servar/fixar sina tjänstebilar inne på Volvos område. Så antar att dom vet vad dom sysslar med smile (Även där jag alltid får min bil servad)

Jaså? Vad för krom har du tänkt sätta dit?

Tokig 08a
1 019 Inlägg
11 september 2015
Antinoxious skrev:
robb192 skrev:
Antinoxious skrev:

Jaså? Tur jag hade som slapp Bilia då, Lämnade in den på verkstaden där Volvo anställda servar/fixar sina tjänstebilar inne på Volvos område. Så antar att dom vet vad dom sysslar med smile (Även där jag alltid får min bil servad)

bakluckans wink fick tag på den billigt och då det är så mkt krom på bilen kan jag lika gärna skaffa mer big_smile

- Always Faithful
507 Inlägg
11 september 2015
Trådstartare
robb192 skrev:
Antinoxious skrev:
robb192 skrev:

bakluckans wink fick tag på den billigt och då det är så mkt krom på bilen kan jag lika gärna skaffa mer big_smile

Sweet! smile Ja varför inte! Ska det glänsa, kan det lika gärna glänsa ordentligt big_smile

533 Inlägg
12 september 2015
robb192 skrev:
Antinoxious skrev:
robb192 skrev:
Ser grymt ut !

Det tar sig nog !

Jag borrade hål själv för vingen på min V70, det va inga som helst problem. finns 4 markeringar på luckan inifrån så att säga. Borra i center på markeringen så kommer det gå jättebra smile

Tokig 08a
1 019 Inlägg
12 september 2015
Slemrotta skrev:
robb192 skrev:
Antinoxious skrev:

Det tar sig nog !

Jag borrade hål själv för vingen på min V70, det va inga som helst problem. finns 4 markeringar på luckan inifrån så att säga. Borra i center på markeringen så kommer det gå jättebra smile

jag är bra sugen!

äär dock liiiite feeeg att montera sånt själv!

533 Inlägg
12 september 2015
robb192 skrev:
Slemrotta skrev:
robb192 skrev:

Det tar sig nog !

jag är bra sugen!

äär dock liiiite feeeg att montera sånt själv!

Många grejer jag gör med bilar är jag rädd för när jag gör big_smile Men på så vis lär man sig smile
Va lite smånervös när jag började klippa kablar i kabelstammen för alla högtalare i bilen när jag skulle in med slutsteg å grejer big_smile Men resultatet blev kanon!

Sök