Tjenare, Nu får det vara dags för en liten uppdateringen igen!
Det har hänt lite smått och gott nu här sista tiden, ingenting med utseende/prestanda utan bara tråkiga utgifter.
Först och främst, Oljud vänster fram... Hade bilen inne hos Volvo, Stötdämparen helt slut och utbytt.
2 veckor senare... Annat ljud uppstår vid fulla rattutslag åt båda hållen. Okej, in med bilen igen till Volvo, då visar det sig först och främst att personen som monterat mina sänkfjädrar (Mekonomen) hade satt fjäderbenstallrikarna? lite åt fel håll änna så dom knäppte/knäckte till varje gång man svängde. OCH dessutom satt fjädrarna upp å ner. Vet ej om det gör till eller från men det kändes dumt och åtgärdades såklart.
Nu idag är bilen precis hem kommen från STORA <--- Servicen och jag blev ungefär 7k fattigare

Alltid lika roligt att vara bilägare.
Hoppas på en mindre smärtsam framtid för mig och bilen nu. Kan dock teasa er om att det kommer komma en liten utseende förändring här snart, Får se om det blir bra eller icke

Nu ska jag ta mig en sväng till gymmet och slippa tänka pengar! Peace

Bild från sommaren 2014. Siktar på att återställa fälgarna nu under vinter perioden/om solen skiner!

![https://www1.garaget.org/gallery/images/194/193325/193325-e2a01694df90d5e8dcc49164a5d3a92d.jpg]()