Volvo V70 -09 Styling / Uppfräshning

Tjenare! Nu har jag äntligen införskaffat mig en nyare bil än den förra. Den är väl i stort sätt helt original och ja, som förmodligen ni alla vet så vill man inte vara en i mängden. Man vill sticka ut lite :) Här kommer jag visa vad som händer och sker med bilen, Det blir inte allt för invecklat och inga seriösa ombyggnationer vad jag vet än så länge. Det blir lite smått och gott, och jag hoppas på skön feedback och lite roliga idéer och tankar! :D
  • 97 Följare
  • 125 408 Visningar
  • Projektet avslutat 3 april 2016
Antinoxious - Always Faithful
17 januari 2016 · 507 Inlägg

hyrbil skrev:
Fyfan va trist.. Blev du av med något eller bara sabotage?

Det försvann en jacka som låg i bagageutrymmet, hur dom nu såg den... I övrigt är allting annat kvar där jag lämnade det, ingen som rört omkring nånstans, dörrarna har inte blivit öppnade heller, så vettefan syftet med detta.

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Jonnybcool
17 januari 2016 · 744 Inlägg

Snygg bil smile Och jävligt surt med inbrottet hmm Man blir ju så jävla less...

[Turbolover]
Antinoxious - Always Faithful
17 januari 2016 · 507 Inlägg

Jonnybcool skrev:
Snygg bil smile Och jävligt surt med inbrottet hmm Man blir ju så jävla less...

Tackar så mycket! smile Jaa det är förjävla segt... Skapar bara massa bekymmer hmm That's life i guess!

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Jonnybcool
17 januari 2016 · 744 Inlägg

Antinoxious skrev:

Jonnybcool skrev:
Snygg bil smile Och jävligt surt med inbrottet hmm Man blir ju så jävla less...

Tackar så mycket! smile Jaa det är förjävla segt... Skapar bara massa bekymmer hmm That's life i guess!

Jo det är ju de... Har själv varit med om det. De snodde stereo samt baslåda men inte slutsteget för det var fastskruvat och inte heller verktygen som låg i bilen. Hade i stort sett alla verktyg jag ägde låg i bilen men va inte intressant tydligen.

[Turbolover]
Antinoxious - Always Faithful
17 januari 2016 · 507 Inlägg

Jonnybcool skrev:

Antinoxious skrev:

Jonnybcool skrev:
Snygg bil smile Och jävligt surt med inbrottet hmm Man blir ju så jävla less...

Tackar så mycket! smile Jaa det är förjävla segt... Skapar bara massa bekymmer hmm That's life i guess!

Jo det är ju de... Har själv varit med om det. De snodde stereo samt baslåda men inte slutsteget för det var fastskruvat och inte heller verktygen som låg i bilen. Hade i stort sett alla verktyg jag ägde låg i bilen men va inte intressant tydligen.

Dom ser väl inte värdet i saker dom inte kan nånting om. Och varför inte bara skruva loss slutsteget om det fanns verktyg där? Nej... det är inte dom smartaste individerna som gör sådan saker.
Nackskott och kamratuppfostran, det är vad detta landet behöver mer av smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Jonnybcool
18 januari 2016 · 744 Inlägg

Ja precis. Hehe ja vore nått de.

[Turbolover]
Antinoxious - Always Faithful
18 januari 2016 · 507 Inlägg

Tjena, Liten snabb update angående bilen.

Tydligen så hade gärningsmannen kört in en skruvmejsel eller liknande föremål i ovankant av rutan, och bänt med den mot karossen. Så när service teknikern skulle sätta dit den nya rutan så var karossen skev i ovankant så rutan gick inte att få dit, suck. Så nu ska bilen transporteras till nåt annat jävla ställe för att rätas upp? Så det blir en rolig vecka utan bil.

Hoppas ni andra har det bättre smile Peace.

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Jonnybcool
18 januari 2016 · 744 Inlägg

Fy fan hmm Trodde personen att man skulle kunna bända loss rutan med en mejsel? Bra där....

[Turbolover]
ehedman
19 januari 2016 · 1 966 Inlägg

Fan vad surt. Tänk vilken underbar värld vi haft om folk kunde lära sig skillnaden mellan DITT och MITT...

BlueScreeen
19 januari 2016 · 2 030 Inlägg

Den sista idioten är inte född.. Trodde man ju alla visste att de inte går att bända bort rutan..

Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Volvo V40 T4 "R-Design" (2001)
Antinoxious - Always Faithful
19 januari 2016 · 507 Inlägg

Det finns så mycket nötter här i världen. Kommer bara bli värre och värre med såna här grejer tyvärr...

Hoppas det går snabbt att laga skiten bara smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Antinoxious - Always Faithful
23 mars 2016 · 507 Inlägg

Hej igen!

Då var det slut med det roliga för denhär gången. Bilen har idag blivit såld, tillbaka till trakterna omkring där jag köpte den för ca 2 år sedan. Mycket roligt hanns med att ha med denna bilen big_smile
Även om jag hunnit med att få inbrott och diverse andra små problem. Men men, i övrigt. Bästa bilen jag haft hitills! cool

EDIT: Får tacka alla som följt tråden, även om den varit rätt död sista tiden. Men ändå, tack för visat intresse! big_smile

Senast redigerat av Antinoxious (23 mars 2016)

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Slemrotta
25 mars 2016 · 533 Inlägg

Se där ja smile Blir det något nytt roligt, eller "nöjer" du dig med V60in nu? smile

Antinoxious - Always Faithful
25 mars 2016 · 507 Inlägg

Det blir något nytt är tanken, Sen blir det inte särskilt roligt men nödvändigt smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
25 mars 2016 · 2 571 Inlägg

Rullar du V60 nu? big_smile

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
Antinoxious - Always Faithful
26 mars 2016 · 507 Inlägg

hyrbil skrev:
Rullar du V60 nu? big_smile

Kommer upp ny bil strax roll big_smile

Edit: Under dagen!

Senast redigerat av Antinoxious (26 mars 2016)

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
27 mars 2016 · 2 571 Inlägg

Väntar fortfarande! wink

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
LinKaaN Motor Intresserad
28 mars 2016 · 136 Inlägg

fan va kul   lycka till!  bytte själv just bil  bytte dock märke samma veva :p

Vilken bil går det snabbast att värma upp mat i?
-Nissan Micra
Antinoxious - Always Faithful
28 mars 2016 · 507 Inlägg

hyrbil skrev:
Väntar fortfarande! wink

Jag vet.. Jag är så fuktansvärt långsam sad

LinKaaN skrev:
fan va kul   lycka till!  bytte själv just bil  bytte dock märke samma veva :p

Sedarja, det var inte illa! Såg att du åker amerikanskt! smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
LinKaaN Motor Intresserad
29 mars 2016 · 136 Inlägg

Antinoxious skrev:

hyrbil skrev:
Väntar fortfarande! wink

Jag vet.. Jag är så fuktansvärt långsam sad

LinKaaN skrev:
fan va kul   lycka till!  bytte själv just bil  bytte dock märke samma veva :p

Sedarja, det var inte illa! Såg att du åker amerikanskt! smile

Jeow Jänkestål big_smile

Vilken bil går det snabbast att värma upp mat i?
-Nissan Micra
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang