17 september 2014
Trådstartare
Mack855 skrev:
4k för en begagnad beklädnad tror jag inte är orimligt. På Volvo får du ge det dubbla exklusive lack skulle jag gissa.. Men gå in och kolla med dom jag kan ha fel

Och se det såhär, om en del är felfri så varför inte köpa den begagnat och spara in några kronor?
Men leta runt en stund till annars. Skiljer ibland många hundra lappar skrotar emellan.
Ditt alternativ två kan bli väldigt dyrt om plasten måste lagas, stod i anmärkningen att det har hål i beklädnaden? Räkna med dyrare än alternativ 1..
Det har du rätt i, Att den är såpass skadad ger väl inga fördelar direkt... Får kolla med volvo och se vad dom har att säga om saken

hyrbil skrev:
Du vill alltså åt en bumper med hål för dubbla blås?
Om jag inte minns helt fel (från en tråd på jagrullar.se) så är den nedre spoilern av bumpern nästan oförskämt billig hos Volvo. Vill minnas att just den tråden handlade om nedre spoilern för r-design men priset för en standard kan inte diffa mycket, borde rent spontant vara billigare också.
Jag kan leta reda på tråden åt dig om du vill men jag har för mig att det var under 2000kr nytt hos Volvo för detta, är ju onödigt att betala extra och byta hela bumpern om din befintliga är i bra skick.
Stämmer bra! Sugen på sportavgassystem!
Ja tack de vore väldigt snällt

Det är absolut inget fel på min, utan bara den nedre hade varit perfekt om man kunde få tag på!
Känner bara att jag inte är så sugen på att börja såga i den jag har. Byter hellre isådanafall

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"