2044
Sök

Bmw 325 E92 TDRacing projekt Nr4 (var med från första start)

Nu börjar nya bygget. Jag går igenom hur saker skall göras och försöker ge alla läsarna lite lärdom om hur alla upptåg går till. Du som är lite modig kanske vågar testa något av mina knep hemma, kanske använder du de dagligen?... Visa mer

Vestfold chiptuning Stockholm
58 377 Visningar
Projektet avslutat 12 juni 2014
230 Inlägg
10 januari 2014
Prem lagd såklart, härligt jobb du gör!

Honda Del Sol EH6 projekt
"Kristinehamn sedan 1996"

555 Inlägg
11 januari 2014
Kommer självklart följa, följde ditt förra projekt och kommer följa de här:)

Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan.
PassionForCars.org
robin@passionforcars.org

2 405 Inlägg
11 januari 2014
Trådstartare
Ni e så välkomna smile

Hänt idag då? Nja i ärlighetens namn inte mycket. Vi kära 08 or fick snö idag och det resulterade i lite för hög liter förbrukning. Samt en ganska vacker piruett med ett gäng efterföljande ställ i hög fart.. Dock bestod publiken av en mindre imponerad polis... Well åk snällt där ifrån och en annan dåre mötte polisen på ställ halvägs in i hans fil sen kunde jag snällt ställa mig åt sidan för att tala med vännerna och vacker hävda att jag aldrig sett bilen om de sedan kommer fram smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

485 Inlägg
12 januari 2014
psyco skrev:
Ni e så välkomna smile

Hänt idag då? Nja i ärlighetens namn inte mycket. Vi kära 08 or fick snö idag och det resulterade i lite för hög liter förbrukning. Samt en ganska vacker piruett med ett gäng efterföljande ställ i hög fart.. Dock bestod publiken av en mindre imponerad polis... Well åk snällt där ifrån och en annan dåre mötte polisen på ställ halvägs in i hans fil sen kunde jag snällt ställa mig åt sidan för att tala med vännerna och vacker hävda att jag aldrig sett bilen om de sedan
kommer fram smile

hahaha i bland ska man ha tur smile här nere så regnar det,så snart blir det att ta fram kanoten om man ska till garaget tongue har du bestämt dig för fälgar ännu ?

2 405 Inlägg
12 januari 2014
Trådstartare
Haha illa.

https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-0e3109c9111cf0e629c1bfc70630e72d.jpg
Sitter o funderar på dessa. En leverantör till tdracing vill sponsra, tyvärr är de ändå 1800 i frakt men 1800 för fyra nya fälgar e ju rätt ok

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

485 Inlägg
12 januari 2014
psyco skrev:
Haha illa.

http://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-0e3109c9111cf0e629c1bfc70630e72d.jpg
Sitter o funderar på dessa. En leverantör till tdracing vill sponsra, tyvärr är de ändå 1800 i frakt men 1800 för fyra nya fälgar e ju rätt ok

det blev tummen upp på dom smile

2 405 Inlägg
12 januari 2014
Trådstartare
Fråga till alla där ute. Vad skall jag ha för färg på oken? De måste ju passa till matt blå pearl smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

You say Tomato. I say fuck you!!!
473 Inlägg
12 januari 2014
jag funderar på om guldfärgade skulle passa, annars någon mörkare färg som matchar mörkt krom...vilken nyans det kan tänkas vara kan ja dock inte svara på:P sen har du ju även standard röd, men eftersom den är så vanlig så helst inte...

You say tomato
I say Fuck you!

2 405 Inlägg
12 januari 2014
Trådstartare
Röd lär skära sig till de blå, de jag kan komma på så här e gul/guld silver eller vitt. Då blev de helt plötsligt svenk eller finlands tema på bilen. Jag e ju iof ålänning så båda passar

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

203 Inlägg
12 januari 2014
Min röst ligger på Guld.

203 Inlägg
12 januari 2014
Victor_Ahlander skrev:
Min röst ligger på Guld.

Eller Vitt

42 Inlägg
12 januari 2014
Bilen som är i fokus just nu är en bmw 325 coupe (3 liters 6a). Den står mellan Göteborg och Varberg så de blir ett par mil att åka för mig som bor i Stockholm men de är de värt om bilen är fin.

325 ligger väl på 2,5l? eller är jag ute och cyklar?

ser förövrigt ut att bli förbannat snyggt smile

2 405 Inlägg
12 januari 2014
Trådstartare
På e90 karossen så gäller inte de siata sifrorna smile 325 har nya 3l n52 motorb

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

474 Inlägg
12 januari 2014
Enligt mig denna bodykits läppen är jävligt fult på en BMW , så snälla förstör ej den så hårt och kör på M front och M grejer  mycket snyggare och med clean look smile

Angående oken kör på nåt diskret svarta kanske eller vita ? smile

Mvh Arsen

42 Inlägg
13 januari 2014
psyco skrev:
På e90 karossen så gäller inte de siata sifrorna smile 325 har nya 3l n52 motorb

du har säkert rätt och egentligen ingen big deal om de är 3 eller 2,5l haha men ändå, http://www.autoevolution.com/engine/bmw … -325i.html

Neo666 skrev:
Enligt mig denna bodykits läppen är jävligt fult på en BMW , så snälla förstör ej den så hårt och kör på M front och M grejer  mycket snyggare och med clean look smile

Mvh Arsen

håller med, monterade en sån läpp på min praktik, vart inte jätte snyggt, blir nog bättre med m-sport fronten smile

2 405 Inlägg
13 januari 2014
Trådstartare
Vill ha m sport fronten men i väntan på detta så blir de ev läpp

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

485 Inlägg
14 januari 2014
psyco skrev:
Vill ha m sport fronten men i väntan på detta så blir de ev läpp

Ev så kan du få köpa en kopia av min! Men det kan tidigast bli i mars!

2 405 Inlägg
14 januari 2014
Trådstartare
Vad ska du ha för den

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Tysk nörd
69 Inlägg
14 januari 2014
Fredrikj22 skrev:
psyco skrev:

du har säkert rätt och egentligen ingen big deal om de är 3 eller 2,5l haha men ändå, http://www.autoevolution.com/engine/bmw … -325i.html

Neo666 skrev:

Mvh Arsen

håller med, monterade en sån läpp på min praktik, vart inte jätte snyggt, blir nog bättre med m-sport fronten smile

Dem uppdaterade 325i 2007 eller 2008 från 2.5liter till 3.0liter

Sök