[Uppdatering]Hej allesammans! Det var ett tag sedan det hände något här... Det har dock inte heller hänt så mycket utanför gorg.
Detta har i stora drag hänt sen sist:*Fälgarna såldes (detta skedde i samband med inköpet av V70'n som numera är såld)
*Bilen kördes i ett år av sambon min
*Kopplingen sade upp sig
*Dippen försvann
Lite mer i detalj:Jag tröttnade lite på Golfen och kände att det behövdes större fordon. Valet landade på en V70 T5 -05.. 18-tummarna på Golfen såldes och allt eftersom tiden gick tröttnade jag även på V70'n och fick den såld för två veckor sedan ungefär. Under det året jag ägde Volvon så kördes Golfen av sambon min.
Jag saknade att ha något att pyssla med, något att kunna åka runt på träffar med. Golfen började växa i mina ögon igen och jag införskaffade en VW Beetle åt sambon och tog över Golfen igen.
Jag hann köra Golfen två veckor ungefär och under denna tid försvann dippen och kopplingen gav upp. Dippen satt som berget och sambon hade påbörjat borttagningen under tiden hon körde den. Resten försvann med högtryckstvätt modell större.. När dippen försvann så försvann även en hel del lack..
Där är vi nu egentligen... Golfen står i garaget och väntar på kärlek.
Här är två färska bilder:Byte till vinterdäck... En del av dippen är borta.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155387/155387-d56d4256a61ad6d88149fd57e5ad4837.jpg]()
Vinterdäck på och dippen + en del lack borta...
[Nu under år 2016]*Bilen ska få sig ett Steg 1 kopplingskit från ECS Tuning
*Bilen ska lackeras svart igen (Ej dipp!)
*Nya fälgar ska inhandlas
Plus lite annat gott... (Den som lever får se)

Sorry för att uppdateringarna här bara tog slut... Ändring på det nu! Ha det gött så länge allesammans