Hej! Får bli en liten skriftlig uppdatering då jag glömde ta kort idag visserligen vare la inget o ta kort på men men. Har fått dit den hydraliska kopplingen efter lite om o men, men men de gick fint sen iallafall Just nu sitter jag o väntar på lite styr leder och skit så man kan få lite fräsha grejer Förhoppningsvis så blir det uppstart i helgen på den
kolla gärna in mitt projekttråd 245 med T5 motor :)
Mvh Pontus
Vissa kommer kanske gilla det och vissa inte men har bestämt mig att bygga med t5 motor nu istället så får bli en uppdate snart när man har fått i den! Mvh
Mvh Pontus
Yess!!! Jag bara hoppades på att du skulle skrota idéen om bmw motor
haha mja jag fick tag i den här motorn vääääldigt billigt visst det är ram lager ras men när man har kontakter så löser man det billigt och snabbt så om 1 månad är de la tänkt att den ska rulla med t5 motorn ifall jag får bmw motorn såld
Mvh Pontus
Efter att man skruvade ner T5 motorn i helgen så såg man rätt klart att det inte va Ram lagrerna som gett upp utan ett vev lager som va rätt mulat så lämnade in veven idag dock så visste han inte om han kunde rädda veven men men det är la bara o se vad han säger
Liten tvätt fick han också
Torsdags och Fredags slaktade jag och en kompis hans BMW E39 så som tack för hjälpen så fick jag lådan ZF
Sen har jag skruvat ner hela motorn så får la blir lite nya packningar med mera men tyvärr så missade jag att ta bilder påt men men Tack för den här gången Mvh
Mvh Pontus