4118
Sök

Full värme i bilen!!!

Finnicken
28 februari 2014
Trådstartare
Hallå!

Har hört att många har fått dålig värme i sina bilar, men det är tvärtom i mitt fall! Den går på full värme hela tiden även fast jag ställer på kallaste :s

Det kom bara helt plötsligt när det blev lite varmt inne i bilen och jag skulle ställa ner men det blev inge kallare.

Någon som vet felet? Det är en Volvo 740 -90!

Tack på förhand! smile

Forummoderator
18 432 Inlägg
28 februari 2014
Finnicken skrev:
Hallå!

Har hört att många har fått dålig värme i sina bilar, men det är tvärtom i mitt fall! Den går på full värme hela tiden även fast jag ställer på kallaste :s

Det kom bara helt plötsligt när det blev lite varmt inne i bilen och jag skulle ställa ner men det blev inge kallare.

Tack på förhand! smile

Vanlig standard eller ACC?

Forummoderator
26 620 Inlägg
28 februari 2014
Har vajerstyrningen hoppat lös från reglaget tro?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Finnicken
2 mars 2014
Trådstartare
Hybridsmurfen skrev:
Finnicken skrev:
Hallå!

Tack på förhand! smile

Vanlig standard eller ACC?

Det var AC i bilen från början. Men vi stoppade i en annan motor och då plockade vi bort ACn samtidigt. Men det har funkat som det ska i över en månad sen en dag helt plötsligt blev det så :s

Sök