Hej! Då det snart börjar bli dags att byta bromsskivor och belägg på min 940 ltt har jag kollat runt lite, och kunde inte undgå att lägga märke till eBay. Kollade på slitsade och borrade skivor, och priserna där var mycket billigare än här hemma. Har kollat både på amerikanska och engelska eBay. Någon som har erfarenhet av kvaliteten där? Vill ju inte snåla på bromsarna, men om jag kan få slitsade skivor för samma pris som original så varför inte? De jag har kollat på är bland annat:
Nu ska jag inte uttrycka mig nått om kvalité o så på dessa bromsar du länkat. Har själv köpt bromsar på ebay till min brukis, de fungerar kanon än. Samma som skruvat sålde till min modell, dock hittade jag samma i tyskland för halva priset så var inget o tveka på då
Värt att tänka på att du har ganska dyr frakt på de första du länka om du inte redan märkt detta.
Men alltså "ebay" är ju bara en marknad ungefär som blocket. Det går inte att säga att en bil köpt på blocket är bra eller dålig, det beror ju på säljaren.
Som föregående säger så är det enda du egentligen vet säkert att bromsar är ganska tunga saker och förmodligen kostar en del i frakt. Annars kan man inte säga ett skvatt om "ebay"
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-