http://m.aliexpress.com/item/32282814157.html Detta måste väl vara samma som du köpte fast utan värme? Det är samma artikel nr som du uppgav fast dom sista tre siffrorna är inte med och dom är nog för värme. Kan inte tänka mig att de vore några problem att köpa utan värme.
Jag tror att alla svensksålda bilar har värme i munstyckena, i så fall är det bara att köpa med värme och byta rätt av. Går säkert att montera munstycken utan värme, men det känns dumt att snåla in på tycker jag...
Helgen bjöd på plusgrader och en aning av vår, och med det planer för bilen! Blir sänkning, foliering av tak och montering av takvinge för min del...
Annars har det inte hänt så mycket under vintern, förutom att jag hittade en trimbox som fått hyffsade recensioner till ett väldigt bra pris (Racechip One, 129€) så jag slog till!
Installationen var enkel och tog max 10 minuter, det som tog längst tid var att ta bort och sätta tillbaka luftfilterboxen och ordna en snygg kabeldragning!
Boxen jag fick ska ge 30 hk och 50 nm och skillnaden märktes direkt! Så fort turbon laddar är det bättre tryck i motorn och några snabbt improviserade mätningar 80-120 på 3an visar på en förbättring på nästan 1 sekund...
Är det den som är från Burger motorsport jag hört talas om?
Det är korrekt!
Finns inte till Niclas motor tyvärr, men fungerar ypperligt i cupran..
Jag får kika på den istället då.
Du får ju köpa vad du vill, Men JB1 skickar på bränsle och är ensam bland alla boxar att göra det. Att den sedan kostar ca 4000kr inkl frakt och tull gör inte saken sämre.
Jag har ju testat tidigare med Tmc Motorsport som är likvärdig med racechip ultimate och sedan gått över till JB1 och märker en ännu jämnare acceleration och högre effekt med JB1.