12598
Sök

Priser på nya fönsterhissmotorer

951 Inlägg
19 maj 2014
Trådstartare
ingen som vet hur mycket en fönsterhissmotor kostar på typ mitsubishi eller något annat företag som säljer.

466 Inlägg
338 Inlägg
20 maj 2014
Du kan ju kolla på sidor som biltema,skruvat,mekonomen

Vettemannen
20 maj 2014
andreas_1996 skrev:
ingen som vet hur mycket en fönsterhissmotor kostar på typ mitsubishi eller något annat företag som säljer.

Det är bättre om du börjar meningen med "Är det någon som vet" osv. och sedan avslutar med ett frågetecken.

Jag var tvungen att läsa din mening två gånger för att förstå att du frågade.

/Benny

450 Inlägg
20 maj 2014
Jag tycker att han inte ens skulle startat tråden, vad är de för människa som inte själv klarar av att ringa / besöka butik och få en prisuppgift... som om varje jäkla person på garaget var ett vandrande uppslagsverk.

951 Inlägg
20 maj 2014
Trådstartare
Henrik-N skrev:
Jag tycker att han inte ens skulle startat tråden, vad är de för människa som inte själv klarar av att ringa / besöka butik och få en prisuppgift... som om varje jäkla person på garaget var ett vandrande uppslagsverk.

INGEN HAR TVINGAT DIG ATT SVARA PÅ DENNA TRÅDEN!!!!!!!!!!

Forummoderator
26 684 Inlägg
20 maj 2014
andreas_1996 skrev:
Henrik-N skrev:

INGEN HAR TVINGAT DIG ATT SVARA PÅ DENNA TRÅDEN!!!!!!!!!!

Ska det vara så jävla svårt att leta lite själv?

Här har du lite att välja på: http://www.bildelsbasen.se/se-sv/Mitsub … otor/Alla/

Edit: Det är i alla fall begagnade. Ska du ha NYA så får du fan lyfta telefonluren och ringa, eller hälsa på en butik.
Senast redigerat av Mack (20 maj 2014)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök