olje nivån vars sitter dett och hur ser skruven ut för co värdena
Som jag minns det, då jag inte ägt en W201 med förgasare på säkert tio år nu: Du får lyfta bort locket för att kontrollera oljenivån, sådant förväntades inte en MB-ägare utföra själv som de Volvoåkande pöbelskallarna fick göra.
Ska sitta en nål mitt i kolven, precis som på Pierburg 175.
Som jag minns det, då jag inte ägt en W201 med förgasare på säkert tio år nu: Du får lyfta bort locket för att kontrollera oljenivån, sådant förväntades inte en MB-ägare utföra själv som de Volvoåkande pöbelskallarna fick göra.
Autistiska kunskaper där mr. Evil... Har för mig att dessa förgasare är notoriskt svårinställda och gärna blir slitna med åren?
Autistiska kunskaper där mr. Evil... Har för mig att dessa förgasare är notoriskt svårinställda och gärna blir slitna med åren?
Kan dock inte garantera dess riktighet. Jag vill minnas att dom blir lite glappa och svåra, men med tålamod och lite vilja och en del tålamod samt tålamod går det att få till, oftast. Autism är inte dumt blandat med ett selektivt idetiskt minne och visa spår av narcissism. (dock förstår sällan andra pöbelskallar min överlägsna genialitet, men det är deras problem inte mitt.)