Hejsan! Skulle behövt lite hjälp här! Det är så att jag ska chipptrimma min Bmw.. Tänkte skicka ner boxen.. Men är det styrboxen jag ska då skicka eller? isånnafall vart sitter den? hälst bild beskrivningar åxå!
Kolla annars på powerchip.se ...dom gör några resor runt om i landet.... julrea dessutom nu i december....
Det är ju det att jag har redan beställt tid hos ITS FUN..=/ Må skicka ner boxen till dom.. Men jag vet inte vilken box det är.. om det är styrboxen eller som en kompis säger, ECUN boxen.. Men vart sitter dom grejjerna? och vilken box äre jag ska skicka?
Fråga : Går det att skicka enbart styrenheten eller måste jag komma till er med min bil?
Svar : Ja det går att skicka enbart styreneheten för modifiering. Vi skickar tillbaka med vändande post. Om du är intresserad av denna lösning så maila oss med info om bilmodell så berättar vi var styrenhet är monterad i just din bil.
Fråga : Går det att skicka enbart styrenheten eller måste jag komma till er med min bil?
Svar : Ja det går att skicka enbart styreneheten för modifiering. Vi skickar tillbaka med vändande post. Om du är intresserad av denna lösning så maila oss med info om bilmodell så berättar vi var styrenhet är monterad i just din bil.