Tja! Jag och polaren åkte ner till J-köping i förra veckan. Jag i min Accord och han i sin Saab 9-3 2.0T @ ca 250HK. Ni kan ju gissa om jag är sugen på att köra nått annat än Accorden nu
Vad kan man få för rolig bil för ~80 000kr? Likvärdig prestanda som Saaben, men vill dock inte ha en Saab. Tycker inte de är så fina. Bilen får gärna vara lite billigare än 80k så jag har pengar över att fixa till den oxå. Ska även köra den på vintern.
sierra cosworth då?? 220hk orginal å med lite mera ladd så får du ju mer... helt underbara bilar enligt mig.. dom är till och med en av mina drömbilar hehe
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Intressanta förslag ni ger. Jag var mer inne på Mitsubishi Eclipse. Linkande denna: http://www.blocket.se/vi/10078260.htm?ca=12_s fast manuell. Ska kolla upp Lancia, den verkar dock lite liten, och Audi. 940/850 är aldeles för vanliga bilar.
sierra cosworth då?? 220hk orginal å med lite mera ladd så får du ju mer... helt underbara bilar enligt mig.. dom är till och med en av mina drömbilar hehe
Räcker det med 80 000 då? Jag tror försäkringspremien landar på 80 000 bara den...
Audi s2, jävla rolig bil, kanske lite partisk av mig, men en bil som desustom är skön att åka en bit med. Ska du dra en saab så köp en s2a med ett chip i. Då åker du ifrån ganska mkt saabar. Annars jävligt roligt med en Evo, lite mer klipp i dom. Fast vette fan om man får en Evo 2-3 som är någurlunda fräsch för 80 papp om man ska ha över till soppa och försökring