Målet är att bygga min sen länge optimala drömbil, vilket är en gatlegal racebil i form av en M3 GTR. Dock så kommer inga kompromisser göras för gatbruk då den har ett enda syfte och det är att åka snabbt på bana. Så planen är... Visa mer
Händer inte mycket med bilen just nu... Den bara används, visst är det skönt när det bara rullar på utan bekymmer. Men jag känner att det börjar klia i fingrarna nu, vill ändra på något liksom. Jag har till och med funderat på att införskaffa ett nytt projekt i form av en E36'a som jag i så fall hade rensat helt och byggt turbo. Men det är bara spekulationer än så länge.
Har varit dålig på att uppdatera denna tråden. Dock så har inte mycket hänt med bilen. Jag har som planerat bara använt bilen som den är smile Så nu i höst/vinter kommer om allt går som tänkt en rätt stor förändring hända. Vad det blir kommer ni märka om det nu som sagt blir av
I övrigt så kommer här lite bilder som summerar mitt år med bilen. Har blivit en del bilträffar Och inte varje dag man ser tre stycken E46 M3 i Titanium Silver (Alla utom den första bilen är lånade)