TillbakaNu efter 3 veckor taksnickeri är det äntligen klart så idag firade jag med att åka ut till garaget och ställa lite livsglädje i maskinen

Passade även på att koppla in kladdröret från vevhusventen till sugluften till turbon:
Sko bilenHar bestämt mig att skicka dit ett par jr-11 brons 18" på bilen så fick testa garagegrannens jr-5 med samma färg för att på lite perspektiv på hur det skulle göra sig:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10597/10597-24a71a196ee693893a336665128207f7.jpg]()
Kommer bli sjukt jävla bra ju
Laddtryck,Sen bar det ut och ställdes laddtryck

landade på 1,2 bar och då drar den loss på 3:an vilket roade mig lite granna

Bjuder på lite film på detta:
http://youtu.be/4tH4c_W3YWkMycket nöje!!!
Kvar innan reggbesiktning* Montera katalysator
* kapa till de den nya kamkåpan så den passar
* montera flexrör till gamla luftfilterboxen
* hastighetsmätarjäveln dog så får la se till den lite med
