Åt rätt hållSå blev det ett antal timmar igår för att återställa de modds jag gjorde för reggbesiktningen

Började med den feta race flexxen, veck med den
![https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10597/10597-611d11f3cfef15f267646d33b39e19cf.jpg]()
Sen la jag till en gnutta katt på det och skickade på en dämpare istället.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10597/10597-7f83e3b4e7e29eb5df5ae28248826d40.jpg]()
Bytte även kamrems kåporna till orginal men det fick jag inte på bild men ser ju ut som innan så det kan la kvitta.
Sedan höjdskräcken slagit till med vad som kändes som flera höjdmeter i fallhöjd vid en inbromsning och kurvtagning delux så bestämde jag mig att för tillfället skicka ner bilen ett par varv fram (2st).
Detta givetvis i säkerhetssyfte!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10597/10597-daa5347344c4207e64a92a3778baa04c.jpg]()
Då det va 6:an och automat i innan så är dessa fjädrar specade för tyngre bruk, kan rent av vara heavy duty prylar igentligen menat för någon traktor eller liknande. Så inga lösa fjädrar eller dyligt utan bara lite kortare och lite mer estetiskt korrekt!
![https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10597/10597-1e94f1e76c5159361e93c319cd209532.jpg]()
För sakens skulle skickade jag på några gamla Raduis R6 fälgar jag hade liggandes med

Nöjd med dagen och ut och testa mina race-mods!
Med de 20 år gamla 15":arna bak i blött underlag spann bilen på varenda växel så kunde gott somna med vetskapen om att det måste va typ 1000hk i bilen



Ha det gott
