Vill inte kritisera. Men tycker du ska skippa borden i rutan och lacka om WV-märket. Hade oxå bord på bilen innan men plocka bort den. Blir mkt grymmare om du bara plaserar en dekal (tex klubbtext) över hela rutan. rutan ser hel och öppen ut men ändå stylingstuk på den.
Vet inte om du ser så mkt av d jag menar men tänkte iaf visa en bild på min gamla bil som jag hade en dekal i rutan så på.
Vill inte kritisera. Men tycker du ska skippa borden i rutan och lacka om WV-märket. Hade oxå bord på bilen innan men plocka bort den. Blir mkt grymmare om du bara plaserar en dekal (tex klubbtext) över hela rutan. rutan ser hel och öppen ut men ändå stylingstuk på den.
Vet inte om du ser så mkt av d jag menar men tänkte iaf visa en bild på min gamla bil som jag hade en dekal i rutan så på.
Saknar den bilen skarp
är ju pissfult utan bård ! det gör ju halva bilen ! MYCKET sportigare med bård
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Saknar den bilen skarp
Är pissful tmed bord ja. sååååå 90tal typiskt volvo Förstör bara torkarbladen och skymmer sikten
Saknar den bilen skarp
smaken e som baken men ja personligen tycker att det e cleanare med en dekal i rutan än en stor å blaffig bord. det blir för mkt volvo och epastuk.
Saknar den bilen skarp
smaken e som baken men ja personligen tycker att det e cleanare med en dekal i rutan än en stor å blaffig bord. det blir för mkt volvo och epastuk.
han har ju ingen stor blaffig bård ? den är perfekt för bilen ! otroligt snyggt i verkligheten !
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Klistermärken på bilar är skitfult överhuvudtaget. Men smaken är som baken som ni sa...
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
för de första äör de inte en hel bord bara utan de är text på den och ja tycker om den annars hade den inte suttit där;) och vw märkets färg är tänkt att match bromsoken och en del inne och texten på borden. så nu vet ni de ja är iaf nöjd me min bil;)
Lever för ljud! Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1
alltså superstretch vinyl från top'n trim skulle jag tro.
med lite arbete så är det inte så svårt att klä, speciellt om du använder 3M fastbond30 limmet så kan du lyfta och malla in det ett antal ggr innan du får det att fästa. ta en titt i min datsun tråd så ser du hur man kan göra om man pulat lite tidigare, inte så svårt om man ger det lite tid och är envis
alltså superstretch vinyl från top'n trim skulle jag tro.
med lite arbete så är det inte så svårt att klä, speciellt om du använder 3M fastbond30 limmet så kan du lyfta och malla in det ett antal ggr innan du får det att fästa. ta en titt i min datsun tråd så ser du hur man kan göra om man pulat lite tidigare, inte så svårt om man ger det lite tid och är envis
jo förstår de använder bostons kontaktlim när ja testade sj gick ju inte med de för de bet ju direkt nä man satt ihop de sen var kan man få tag på sånt lim då? ja hittar inte den tråden:S om du inte menar den som är me i film och foto.?
Lever för ljud! Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1