Det där vart ju kanon. Slår vad om att du fixar dörrarna 1000ggr snyggare än den där klåparen som skulle fixa dem åt dig. För nu är du ju uppvärmd
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Det där vart ju kanon. Slår vad om att du fixar dörrarna 1000ggr snyggare än den där klåparen som skulle fixa dem åt dig. För nu är du ju uppvärmd
tack ska du ha:D ja jag hoippas de håller just nu på att fixa till dörrarna i och med när ja drog bort tyget som hon hade klistrat på så följde de med en del av spacklet i kanterna så håller på att spackla nu igen men ja ska göra mitt bästa ska vara färdig till tävlingen i ronneby den 31 mars.
Lever för ljud! Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1
jaha i och med sjukdom så händer de inte mkt här sitter och planera var ja ska ha sömmarna på dörrarna osv kanske om ja skulle lägga in me nått vitt vinyl någonstans? jaja sen har ja fått ett tips som ja ska göra nu inför lackförseglingen iår va tycker ni?
Lever för ljud! Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1
jaha i och med sjukdom så händer de inte mkt här sitter och planera var ja ska ha sömmarna på dörrarna osv kanske om ja skulle lägga in me nått vitt vinyl någonstans? jaja sen har ja fått ett tips som ja ska göra nu inför lackförseglingen iår va tycker ni?
Nja, jag menade inte så. Tänkte att du lackar svart från listen ner hela vägen till sparklådaorna . Sen tar du en röd linje som ligger ovanför det svarta , alltså en röd linje som skiljer det vita upptill från det svarta nertill. Den linjen börjar vid framlyset och rundar baken på bilen och går fram igen på andra sidan. Bak blir det så att linjen går längst ner på plåten innan bakfångaren tar vid.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Nja, jag menade inte så. Tänkte att du lackar svart från listen ner hela vägen till sparklådaorna . Sen tar du en röd linje som ligger ovanför det svarta , alltså en röd linje som skiljer det vita upptill från det svarta nertill. Den linjen börjar vid framlyset och rundar baken på bilen och går fram igen på andra sidan. Bak blir det så att linjen går längst ner på plåten innan bakfångaren tar vid.
fy fan så det lär se ut !
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
ja hur blir de me de här dörrarna nu ja har funderat å funderat så så här blir de i och med att ingen vill klä den som den är så blir de lite mod så ja kan klä lättare sj de blir kickers 6.5 som ska sitta där 6*9 sitter nu i vinkel sen plus två alpine 6,5 vanligt flat då så de blir totalt 3 st 6,5 i varrje dörr:D beställde dessa idag men hade gått ut ur sortimenetet så ja fick dess ersättare tack tilöl ullared digital!
första nya