Cobraa skrev:
Vettemannen skrev:
Nymphomaniac skrev:
Min personliga åsikt om att ingen bil är 100% säker för hur ofta är de en frontalolycka i 50 km/h in i en vägg ? Tex vi leker med tanken nu en BMW x5 vs en smart båda av 2015 års modell frontalkrockar de i smarten är allvarligt skadade alternativt döda
För man hinner oftast väja för o sätta en framskärm / halva fronten i sista sekund vid olycka . Har man bra däck väger de upp väldigt mycket sedan om man kan häva en sladd i 110 km/h .
Jag skulle säga att det borde va obligatoriskt att ta halkan var 3e/5e år för att de de sitter i fortfarande än att skrota äldre bilar . Sen att folk kör skitdåligt i storstäder är en annan sak .
Vad är "ta halkan"???
/Benny
Halkkörning.
Inte konstigt att du har så många inlägg, med alla dumma frågor du hela tiden ställer...
VARFÖR I HELVETE ÄR DET EN DUM FRÅGA??????? Jag har aldrig kört på en halkbana!!!!!!!!
För det andra så fattar jag inte mycket av det så kallade slangspråket som de flesta ungdomar idag använder sig av!!!!! Därför måste man fråga. VAD ÄR DET FÖR FEL ATT FRÅGA?????
/Benny
Senast redigerat av Vettemannen (14 maj 2015)
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!